En directe

Vespres

ESGLÉSIA CATALUNYA

Presentada la campanya #triaescolacristiana

L'escola cristiana és un tresor que vol ser compartit. Amb aquesta convicció s'acaba de posar en marxa la campanya de comunicació #triaescolacristiana, presentada el 6…

7 febrer 2014

Redacció

Comparteix

L'escola cristiana és un tresor que vol ser compartit. Amb aquesta convicció s'acaba de posar en marxa la campanya de comunicació #triaescolacristiana, presentada el 6 de febrer passat al col·legi Sant Ignasi de Sarrià. L'objectiu és doble: afavorir les famílies en la tria d'escola i donar a conèixer específicament l'oferta de les escoles cristianes.

L'acte ha estat presidit pel cardenal Lluís Martínez Sistach, arquebisbe de Barcelona, i presentat pel P. Enric Puig, secretari general de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya. El P. Puig ha recordat que les escoles cristianes són "un referent de l'ensenyament concertat a Catalunya, per presència i implantació, amb 260.000 alumnes que representen un 66% de l'alumnat escolaritzat en centres concertats". I ha afegit: "Som una proposta educativa que, des del missatge de Jesús, i en un clima de llibertat, proposa un horitzó de sentit per a la persona, ofereix camins de creixement integral per a tothom i fa partícip de l'alegria de l'evangeli, els seus valors i actituds, a qui se'n senti atret, tot oferint-li la possibilitat d'aprofundir-hi des de la vivència i la celebració".

#triaescolacristiana és una campanya de comunicació que preten afavorir el dret dels pares a escollir l'ensenyament que volen donar als seus fills. "Volem que l'escola que triem eduqui els nostres fills amb els mateixos valors que tenim a casa", ha afirmat Mercè Rey, presidenta de la  Confederació Cristiana d'Associacions de Pares i Mares d'Alumnes de Catalunya.

La campanya #triaescolacristiana ha estat dissenyada per una consultoria estratègica en comunicació i compta com a eix de totes les accions que es duran a terme amb dos elements claus: el nou logo de l'Escola Cristiana de Catalunya, i un àgil i modern cercador digital de centres. Comptarà, a més, amb insercions publicitàries en premsa, falques de ràdio i publicitat en pàgines web. El lema escollit per a la campanya ha estat Compromesos amb l'educació de qualitat per a tothom.     

 

Més actualitat

Sense categoria

Ignasi Miranda: “El nou Sense Distància tindrà una secció sobre cristians perseguits i que viuen situacions difícils arreu del món”

Ignasi Miranda

Parlem amb Ignasi Miranda, que a partir del setembre continuarà al capdavant de l’informatiu social i religiós Sense Distància

11 agost 2025

RÀDIO ESTEL

Mercè Raga: “El Matí a Ràdio Estel aposta per un format renovat que mantindrà l’essència pròxima i reflexiva”

Mercè Raga

Parlem amb Mercè Raga, que a partir del setembre es posarà al capdavant de l’informatiu El Matí a Ràdio Estel

28 juliol 2025

RÀDIO ESTEL

La música i els serveis litúrgics destaquen a la programació d’estiu de Ràdio Estel

Aquest estiu, continua connectat a Ràdio Estel amb la programació d’estiu 2025

18 juliol 2025

Redacció