En directe

El Matí a Ràdio Estel

ESGLÉSIA CATALUNYA

Presentada la campanya #triaescolacristiana

L'escola cristiana és un tresor que vol ser compartit. Amb aquesta convicció s'acaba de posar en marxa la campanya de comunicació #triaescolacristiana, presentada el 6…

7 febrer 2014

Redacció

Comparteix

L'escola cristiana és un tresor que vol ser compartit. Amb aquesta convicció s'acaba de posar en marxa la campanya de comunicació #triaescolacristiana, presentada el 6 de febrer passat al col·legi Sant Ignasi de Sarrià. L'objectiu és doble: afavorir les famílies en la tria d'escola i donar a conèixer específicament l'oferta de les escoles cristianes.

L'acte ha estat presidit pel cardenal Lluís Martínez Sistach, arquebisbe de Barcelona, i presentat pel P. Enric Puig, secretari general de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya. El P. Puig ha recordat que les escoles cristianes són "un referent de l'ensenyament concertat a Catalunya, per presència i implantació, amb 260.000 alumnes que representen un 66% de l'alumnat escolaritzat en centres concertats". I ha afegit: "Som una proposta educativa que, des del missatge de Jesús, i en un clima de llibertat, proposa un horitzó de sentit per a la persona, ofereix camins de creixement integral per a tothom i fa partícip de l'alegria de l'evangeli, els seus valors i actituds, a qui se'n senti atret, tot oferint-li la possibilitat d'aprofundir-hi des de la vivència i la celebració".

#triaescolacristiana és una campanya de comunicació que preten afavorir el dret dels pares a escollir l'ensenyament que volen donar als seus fills. "Volem que l'escola que triem eduqui els nostres fills amb els mateixos valors que tenim a casa", ha afirmat Mercè Rey, presidenta de la  Confederació Cristiana d'Associacions de Pares i Mares d'Alumnes de Catalunya.

La campanya #triaescolacristiana ha estat dissenyada per una consultoria estratègica en comunicació i compta com a eix de totes les accions que es duran a terme amb dos elements claus: el nou logo de l'Escola Cristiana de Catalunya, i un àgil i modern cercador digital de centres. Comptarà, a més, amb insercions publicitàries en premsa, falques de ràdio i publicitat en pàgines web. El lema escollit per a la campanya ha estat Compromesos amb l'educació de qualitat per a tothom.     

 

Més actualitat

SOCIETAT

Els agents rurals pronostiquen un juliol de grans incendis forestals, si les condicions meteorològiques continuen sent extremes

Incendis

Els últims incendis han estat relacionats amb l’activitat del cereal “una pràctica necessària, però també de risc”

1 juliol 2025

Redacció

SOCIETAT

Plaga de paparres: consells per evitar-les i actuar en cas de picada

Paparres

Dani Rivera, tècnic de Cat-plagas, explica que cal conservar la paparra durant quatre setmanes després de la picada

30 juny 2025

Redacció

ENTREVISTES

El Celler de Gelida celebra 130 anys arrelats al barri de Sants

Celler de Gelida

Toni i Meritxell Falgueras (pare i filla) repassen les vivències viscudes i la relació amb el vi que ha tingut la familia

30 juny 2025

Redacció