En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

L'enquesta d'aquesta setmana: Et sembla bé la prohibició del cigarret electrònic en centres sanitaris, educatius i en els transports?

Els cigarrets electrònics no es podran fer servir en centres sanitaris, zones educatives i infantils, el transport públic i en l'àmbit de les administracions públiques,…

10 febrer 2014

Comparteix

Els cigarrets electrònics no es podran fer servir en centres sanitaris, zones educatives i infantils, el transport públic i en l'àmbit de les administracions públiques, especialment en les oficines d'atenció al públic. Les comunitats autònomes i el Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat també han acordat en el Consell Interterritorial de Salut plantejar als grups parlamentaris l'ampliació de la prohibició a tots els llocs públics tancats, tal com passa actualment amb els productes de tabac.

La titular de Sanitat, Ana Mato, ha explicat que es demanarà als grups parlamentaris que s'inclogui la prohibició dels cigarrets electrònics en escoles, centres mèdics i transport públic en alguna de les normes que actualment estan en tramitació perquè pugui entrar en vigor aquest mes de gener. En la roda de premsa posterior al Consell Interterritorial, Mato ha ressaltat que totes les autonomies estan d'acord en la necessitat que hi hagi una regulació d'aquests cigarrets a nivell estatal, amb l'"objectiu prioritari irrenunciable" de la protecció dels menors.

El govern català ja va anunciar el mes passat que havia pres la decisió de prohibir-ne l'us a tots els espais públics que depenen de la Generalitat.

És per això que aquesta setmana us preguntem si  us sembla bé la prohibició del cigarret electrònic en centres sanitaris, educatius i en els transports?

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Víctor Arbelo: “Si tinc dubtes és que estic en el camí correcte”

Víctor Arbelo

Parlem amb l'actor, cantant i compositor Víctor Arbelo sobre el seu tercer disc 'Com un laberint', que fusiona pop, rock i matisos de R&B

24 abril 2026

Redacció

EDUCACIÓ

USTEC planta cara al pla d'Educació: "La resposta mai no pot ser posar figures punitives als centres educatius"

Iolanda Segura reprova que el pla pilot de desplegar Mossos d'Esquadra als centres educatius va en contra d'una transformació positiva dels conflictes

24 abril 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

El 'boom' dels clubs de lectura: "Amplia l'experiència de la lectura individual"

Els clubs de lectura viuen un augment de seguidors, que comparteixen la seva vivència de la lectura en comunitat

23 abril 2026

Redacció