En directe

Vespres

RÀDIO ESTEL

Comença el pelegrinatge a Roma de Ràdio Estel i Catalunya Cristiana

El Club Amics celebra aquesta inciativa amb motiu del 35è aniversari del setmanari i el 20è de l’emissora              …

Publicat: 15/09/2014 18:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:32 per Arquebisbat

Comparteix

El Club Amics celebra aquesta inciativa amb motiu del 35è aniversari del setmanari i el 20è de l’emissora  

             Escolta aquí el programa especial de dimarts des de el vaixell de Grimaldi Lines
             Escolta aquí el programa especial de dimecres amb l'audència general amb el Sant Pare

Des de la terminal de Grimaldi Lines, en el Moll de Costa del port de Barcelona, els membres del Club Amics, (Associació Amics de Catalunya Cristiana i Ràdio Estel) han iniciat el dilluns el pelegrinatge a Roma amb motiu del 35è aniversari del setmanari Catalunya Cristiana i el 20è aniversari de Ràdio Estel.

Carregats d’il·lusió, ja que molts d’ells podran veure per primera vegada al Papa Francesc des de molt a prop, els pelegrins han sortit de terres barcelonines a les 22:00h. Seran més de vuit hores de viatge plenes d’actes i activitats per a tots els tripulants que serviran perquè es coneguin entre ells i puguin compartir durant aquests pròxims dies aquesta emocionant experiència.

 Dimarts. Eucaristia del Cardenal

Durant el matí del dimarts, el pelegrinatge comptarà amb diferents actes celebrats pel Cardenal Arquebisbe Lluís Martínez Sistach. Entre d’altres, es retransmetrà un programa de ràdio en directe per Ràdio Estel, des del creuer que se centrarà en tres eixos: una entrevista el Cardenal, un repàs històric de la trajectòria i evolució de Ràdio Estel, i el pelegrinatge a Roma a través de testimonis.

Posteriorment hi haurà una conferència del Cardenal Sistach, sota el nom “El Papa que anem a veure”, i finalment conclourà l’agenda amb una eucaristia concelebrada amb Mn. Ramon Ollé.

 Dimecres. Audiència amb el Papa Francesc

Ja instal·lats a la capital italiana, de bon matí els pelegrins es dirigiran caminant fins a la Plaça Sant Pere per participar en l’audiència general que tots els dimecres el Sant Pare celebra al Vaticà i que serà transmessa per Ràdio Estel en directe. Un cop finalitzada, es farà un dinar de germanor a un restaurant a prop de la zona. La resta de la tarda serà lliure per qui vulgui descansar o fer una mica de turisme per la ciutat.

Dijous. Visita panoràmica 

L’últim dia en terres romanes, els membres del Club Amics realitzaran una visita panoràmica de la ciutat amb autocar. Un guia local oficial explicarà amb detall algunes de les curiositats que amaga aquesta ciutat. Es visitaran algunes de les Basíliques majors, i finalment se celebrarà un dinar de comiat. A la tarda, temps lliure per comprar alguns regals pels familiars o per qui encara vulgui visitar algun monument o part de Roma que li hagi quedat pendent. A les 22:15, sortida del ferry cap a Barcelona.

L’arribada dels pelegrins al port de Barcelona està prevista pel divendres vinent a les 18:15. Segur que tots ells, plens records inesborrables d’una vivència de fe única.

Més actualitat

SOCIETAT

Jordi Vilà, geòleg: "Els esvorancs han sigut una mala coincidència"

El geòleg subratlla que els estudis són molt complets, encara que diu que en obres d'aquestes magnituds mai existeix el risc zero

24 juliol 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

SOCIETAT

Peret Reyes: "Hi ha grups que van amb l'etiqueta de rumba, però allò no és rumba"

El cantant destaca la rumba de carrer dels gitanos i el do especial que tenen per aquest gènere

24 juliol 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

Barcelona

ENTREVISTES

Meritxell i Antoni Falgueras, pregoners de la Mercè 2026: "Volem donar veu als botiguers i botigueres de tota la vida"

Meritxell i Antoni Falgueras, pregoners de la Mercè 2026

Parlem amb Meritxell i Antoni Falgueras, els propietaris del centenari Celler Gelida de Sants, que enguany faran el pregó de la Mercè

24 juliol 2026

Glòria Romero

Mercè Raga