En directe

Laudes

RÀDIO ESTEL

Laura Simó i altres artistes, diumenge a Barcelona en la festa benèfica de la Fundació Tècnica i Humanisme contra el càncer

La Fundació Tècnica i Humanisme, dedicada al treball de prevenció i lluita contra el càncer, ha organitzat per a aquest diumenge, a les 18.00 hores…

12 desembre 2014

Redacció

Comparteix
La Fundació Tècnica i Humanisme, dedicada al treball de prevenció i lluita contra el càncer, ha organitzat per a aquest diumenge, a les 18.00 hores a City Hall Barcelona (Rambla de Catalunya, 2), la seva festa anual. La cantant de jazz Laura Simó, l'oncòloga Teresa Checa i la també col·laboradora de l'entitat Marta Machengs han presentat l'activitat benèfica aquest divendres a Fórmula EstelLaura Simó, que s’ocupa de la coordinació artística de la festa i altres iniciatives de la fundació, ha explicat que aquest any, seran presents el cor del Col•legi de Metges i el de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, així com un grup de tres músics clàssics, el grup Marfil, el trio de jazz de la mateixa Laura Simó i finalment un grup de Gospel.
Teresa Checa ha destacat que “els 15 anys de la Fundació Tècnica i Humanisme han estat molt intensos, amb un gran treball compartit que ha servit per afrontar el tema de la prevenció del càncer mitjançant un projecte escolar, com també per parlar dels hàbits saludables a nens entre 10 i 13 anys des d'una experiència a l’Equador”. En el camp científic, l’entitat “està col•laborant amb la Universitat Autònoma i, en l’àmbit educatiu, amb xerrades i informació a les escoles", ha explicat també l'oncòloga.
Les entrades per a la festa, a 15 euros i tot a benefici de la Fundació Tècnica i Humanisme, es poden adquirir el mateix dia a les taquilles del City Hall Barcelona (Rambla de Catalunya, 2) o bé reservar-les trucant al telèfon 625 032 425. La Fundació Tècnica i Humanisme és al carrer Alt de Gironella, 3, de Barcelona.
Es pot escoltar l'espai aquí (a partir del minut 30'00").

Més actualitat

BISBATS

ENTREVISTES

ESGLÉSIA CATALUNYA

Josep-Lluís Serrano, bisbe d'Urgell: "Si escoltem i guarim, la bel·ligerància pot baixar"

El nou copríncep d'Andorra diu que, en aquesta nova etapa, vol "ser fidel a una herència rebuda i fer-la present" després "d'un temps d'aprenentatge i coneixement"

1 juliol 2025

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Abel Folk i Sílvia Marsó: "Els ideals no ens fan millors persones"

Silvia Marsó i Abel Folk

Parlem amb el director i actor Abel Folk i l'actriu Sílvia Marsó sobre 'Clavells', una obra escrita per Emma Riverola dins del Festival Grec

1 juliol 2025

Redacció

POLÍTICA

L'advocat Marc Molins es mostra sorprès de la diferència de tracte a Koldo i Ábalos amb el de Santos Cerdán

Santos Cerdán

L'advocat creu que el jutge pot tenir algun indici que justifiqui l'asimetria de tracte amb Santos Cerdán

1 juliol 2025

Redacció