En directe

Cocodril Club

RÀDIO ESTEL

El delegat de Pastoral Social de Barcelona diu que la Jornada de Migracions és "una crida davant la tragèdia de molta gent"

L'Església celebra aquest diumenge la Jornada Mundial de les Migracions, amb el lema "Una Església sense fronteres, mare de tots". Amb motiu d'aquesta commemoració, la…

14 gener 2015

Redacció

Comparteix
L'Església celebra aquest diumenge la Jornada Mundial de les Migracions, amb el lema "Una Església sense fronteres, mare de tots". Amb motiu d'aquesta commemoració, la Delegació de Pastoral Social de l'Arquebisbat de Barcelona ha organitzat per al diumenge següent, dia 25, una trobada oberta en què es reflexionarà al voltant d'un altre lema: "Tu tens la clau de la convivència".
El delegat de Pastoral  Social de l'Arquebisbat de Barcelona, Josep Maria Jubany, ha explicat que la jornada, que es farà a la Parròquia de Santa Madrona, al barri barceloní del Poble Sec, "té la particularitat de donar importància, aquesta vegada, a una estona de pregària per totes les persones que han mort a la Mediterrània en el seu intent d'arribar a Europa, en sintonia amb la crida del Papa l'any 2013 a Lampedusa". Jubany ha afegit que "hi són convidats tots els creients amb sensibilitat davant la tragèdia de persones que, com diu el Papa, busquen un port de salvació i, abans d'arribar-hi, naufraguen". En aquesta línia, ha afegit que la intenció de la delegació és interpel·lar tothom "a plorar pels morts a la mar, perquè fins ara sovint no ho hem fet".
La jornada començarà amb l'Eucaristia a les 12.00 h. Després, s'obrirà una exposició sobre les edicions de la trobada els últims anys amb una conferència i, finalment a les 16.00, es farà la pregària. També Josep Maria Jubany ha animat els cristians a viure la Jornada Mundial d'aquest diumenge, 18 de gener, "des del desig de visualitzar la gran riquesa que ens porten els immigrants i per agrair tot el que ells fan per nosaltres, com també allò que nosaltres fem per ells".
Es pot escoltar aquí (des del minut 29'00") tota l'entrevista a Josep Maria Jubany.

Més actualitat

SANITAT

El sistema sanitari es transforma en un nou pla, amb l'objectiu de millorar la coordinació

Aina Plaza, directora general de Planificació en Salut apunta que si no es fa cap canvi no es podrà donar resposta a les persones

24 febrer 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Lluís de Arquer: “Una partitura és un jeroglífic d’emocions”

Lluís de Arquer

Parlem amb el músic i compositor Lluís de Arquer sobre El Teatre Més Petit del Món, un projecte de concerts de piano des de casa seva

24 febrer 2026

Redacció

RELIGIÓ

S'obren al públic les restes de Francesc d'Assís: "A la gent li ha d'impressionar"

El Fra Agustí Boadas explica l'esdeveniment històric de poder veure les despulles del fundador dels franciscans

24 febrer 2026

Redacció