En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

L'agència notícies FLAMA.INFO celebra els 10 anys aquest dimecres a les 19.00 h. a l'església de Betlem de Barcelona

Aquest 2015, l'agència de notícies FLAMA.INFO celebra el seu 10è aniversari amb diferents actes. Aquest dimecres 21 de gener, però, és el dia central de…

21 gener 2015

Redacció

Comparteix
Aquest 2015, l'agència de notícies FLAMA.INFO celebra el seu 10è aniversari amb diferents actes. Aquest dimecres 21 de gener, però, és el dia central de la commemoració. Des de Ràdio Estel, el cap de redacció del portal informatiu i company de Ràdio Estel Gerard Carrión ha explicat que l'acte central es fa a les 19:00 hores a la Parròquia de Betlem (al carrer del Carme de Barcelona, tocant a la Rambla. Gerard Carrión ha destacat el compromís "amb l'Església i amb Catalunya" seguit per FLAMA, vinculada a la Federació de Cristians de Catalunya, des de la seva creació, "sempre donant importància a aquelles activitats religioses i socials" que molts cristians generen "des de diferents llocs del país". Es pot escoltar aquí (des del minut 28'00") tota l'entrevista a Gerard Carrión.
PROGRAMA DE LA CELEBRACIÓ DELS 10 ANYS DE FLAMA.INFO
- 19.00h. Benvinguda: “10 anys de FLAMA.INFO”
- 19.15h. Conferència “El paper dels mitjans de comunicació en la nova Evangelització” a càrrec de Xavier Morlans
-20.00h. Eucaristia presidida pel Dr. Joan Costa, consiliari de la Federació de Cristians de Catalunya
- 20.45h. Psicolabis i comiat.
Acte lliure i obert a tothom. Informació: 93 363 03 64.
L'agència Cristiana de Notícies FLAMA va començar l'any 2005. L' evolució d'aquest mitjà de comunicació, segons Gerard Carrión, ha estat molt positiva: "Hem ampliat seccions, categories, d'alguna manera, fer-ho més atractiu de cara el lector". FLAMA.INFO engloba un ampli ventall de contingut, "des de notícies de l'església catalana, del món, infomacions del tercer món, fins a diàleg interreligiós, i ecumenisme", entre altres temes. 
Aquest desè aniversari ha servit a FLAMA.INFO  per refermar el seu compromís com a mitjà de comunicació al servei de l'Evangeli i del poble de Catalunya. Aquest portal, explica Carrión, "té en el record el nostre bisbe Joan Carrera i l’Antoni Castella; i molt especialment Mn. Antoni Maria Oriol Tataret", doctor en Teologia Moral que va morir el 23 d'abril de l'any passat.

Més actualitat

SOCIETAT

Anahita Nassir, politòloga iranocatalana: "Les dones són el motor de les revoltes a l'Iran"

L'activista del moviment 'Dona, Vida i Llibertat' destaca que el control sobre les dones ha sigut una de les eines del règim per controlar la societat

6 març 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Anna Bertran: "Dona molta esperança veure tanta dona guionista"

Anna Bertran

Parlem amb l'actriu Anna Bertran sobre 'El Grill', la darrera estrena teatral de la sala Flyhard sobre els problemes de la generació que ronda els 40 anys

6 març 2026

Redacció

feminisme

SOCIETAT

La Generalitat reclama una aposta efectiva per l'educació feminista a les escoles

La presidenta de l'Institut Català de les Dones demana treballar amb els joves, davant la "tergiversació de les pantalles"

6 març 2026

Redacció