La Barcelona Bridal Washion Week està a punt de començar. Del 26 al 29 d'abril els millors dissenyadors presentaran les noves col·leccions al recinte firal de Montjuïc. El dia abans que comenci la passarel·la, tres de les cases més importants de moda nupcial acudeixen a Temps de Bodes per compartir els seus dissenys: aquest dilluns 25 d'abril a les 16:30, la directora creativa de Jesús Peiró, Merche Segarra, Jordi Dalmau i Isabel Zapardiez parlaran de les seves noves col·leccions de vestits de núvia: Mirtilli, Elumm i La Sombra de Venus.
El proper dilluns 2 de maig, a les 16:30h, us oferirem un resum exhaustiu de tota la Barcelona Bridal Fashion Week a RàdioEstel.
Més actualitat
BISBATS
ENTREVISTES
ESGLÉSIA CATALUNYA
Josep-Lluís Serrano, bisbe d'Urgell: "Si escoltem i guarim, la bel·ligerància pot baixar"

El nou copríncep d'Andorra diu que, en aquesta nova etapa, vol "ser fidel a una herència rebuda i fer-la present" després "d'un temps d'aprenentatge i coneixement"
1 juliol 2025
Redacció,