Aquest dimecres, des de Ràdio Estel, preguntem:
Arran del Cas Nadia, et replanteges la solidaritat?
- No. Jo ajudaré amb la mateixa confiança.
- Sí. De casos com els d’aquests pares, n’hi pot haver més.
- No. Però hem de saber controlar possibles abusos.
A partir de les 19.25 h, en el programa El mirador de l'actualitat, parlarem del cas Nadia, uns fets de gran perversió i molt desagradables que desafien la sensibilitat solidària de la gent. Explocarem les claus del que ha passat amb aquesta família que demanava ajut per a una malaltia rara de la seva filla: possible manca de control? Excés de confiança dels donants? Una trama organitzada?
En el col·loqui, hi participaran Xavier Puigdollers, advocat (de l’Àrea d’Infància del Col•legi d’Advocats) i president de l’Associació d’Amics de Sant Ramon de Penyafort, Isabel Viladomiu, psicòloga clínica, i Ramon de Veciana, advocat.
Més actualitat
BISBATS
ENTREVISTES
ESGLÉSIA CATALUNYA
Josep-Lluís Serrano, bisbe d'Urgell: "Si escoltem i guarim, la bel·ligerància pot baixar"

El nou copríncep d'Andorra diu que, en aquesta nova etapa, vol "ser fidel a una herència rebuda i fer-la present" després "d'un temps d'aprenentatge i coneixement"
1 juliol 2025
Redacció,