Aquest dijous, des de Ràdio Estel, us preguntem:
Creus que la Xina és una amenaça per a la pau al món?
- Sí. És una dictadura que no respecta els drets humans.
- No. El que pugui passar dependrà dels Estats Units i occident.
- No ho sé, però és un gegant econòmic i polític. Cal tenir-hi bones relacions.
A partir de les 19.25, en el programa El mirador de l'actualitat, ens preguntarem si la Xina és, un perill militar i polític per al món. Analitzarem les recents exhibicions militars del gegant asiàtic, unes maniobres que destapen hostilitats, a dins i fora de l’Extrem Orient, i que poden convertir-se en un nou focus de tensió. Explorarem les possibles reformes d’un país amb sistema dictatorial però que, alhora, té un pes internacional impossible d’ignorar. També comentarem l’efecte Donald Trump sobre el gegant asiàtic.
En el col·loqui, ens acompanyaran el periodista Salvador Aragonès, i el també periodista especialitzat en Àsia i la Xina Guillem Pursals.
Més actualitat
CULTURA
ENTREVISTES
MÚSICA
TV I SÈRIES
Tamar Guttmann i Jep Jorba: "Es dona poc espai a la diversitat musical i és un tresor que tenim"

Parlem amb la productora Tamar Guttmann i el director Jep Jorba sobre 'The Scene Sessions', la sèrie que homenatja l’escena musical barcelonina
5 novembre 2025
Redacció, 


