Avui des del Mirador de l'Actualitat us fem aquesta pregunta: La justícia està actuant bé en el cas Palau?
- Sí. Hi ha un espoli quantiós i moltes trames creuades.
- No. Està sent molt lenta i els principals acusats segueixen fent vida normal.
- No ho sé, però la confessió de Millet hauria d’haver agilitzat més el procés.
A les 19:25 des del Mirador de l'Actualitat parlarem del judici del Cas Palau culmina 8 anys d’indignació en molts ciutadans davant uns fets que havien quedat molts anys amagats i que es van destapar inesperadament:
- Fèlix Millet i Jordi Montull, principals acusats per un expoli amb delictes que, en realitat, tenen poc de presumptes després de la mateixa confessió de Millet.
- Repercussions polítiques d’uns mesos de vista oral que poden comprometre Convergència per les possibles comissions.
Durant la tertúlia mantindrem col.loqui amb: Lluis Batlló, advocat penalista, i Joan Morell, militant del PDeCAT i exalcalde de Pineda de Mar.
Més actualitat
CULTURA
ENTREVISTES
TEATRE
Rubén de Eguía i Júlia Truyol: "El que amaga el tema de l’habitatge és que amb el salari actual no es pot viure"

Conversem amb el director Rubén de Eguía i l'actriu Júlia Truyol sobre 'Llogatera', l’obra de teatre que estrena la temporada del Teatre Akadèmia de Barcelona
18 setembre 2025
Redacció,