En directe

La Missa de cada dia

CULTURA

Acte vandàlic a la parròquia de Santa Magdalena de Bonastre

La parròquia de Santa Magdalena de Bonastre, al Baix Penedès, ha estat víctima d'un atacat vandàlic el 21 de maig, en el marc de la…

23 maig 2017

Comparteix

La parròquia de Santa Magdalena de Bonastre, al Baix Penedès, ha estat víctima d'un atacat vandàlic el 21 de maig, en el marc de la celebració de la festa major petita d'aquesta població. La imatge de la Mare de Déu, situada al jardí dels voltants de la parròquia, ha patit diverses destrosses. La més considerable ha estat la decapitació de la imatge.

L'acte vandàlic ja ha estat denunciat als Mossos d'Esquadra, segons ha comunicat l'arquebisbat de Tarragona, que "lamenta profundament aquest fet que atempta contra el sentiment religiós dels catòlics, especialment els del poble de Bonastre, i suposa un menyspreu a la llibertat religiosa".

Més actualitat

SOCIETAT

Pobresa i calor: la doble vulnerabilitat que afecta als barris més pobres de l'àrea metropolitana de Barcelona

Un estudi de la UAB detecta que els barris desafavorits registren fins a 1 ºC més de temperatura que la resta

26 juny 2026

Redacció

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

SOCIETAT

Ousman Umar i Dani Sancho: "La solució a la migració és crear prosperitat a l'origen"

Ousman Umar i Dani Sancho

Parlem amb Ousman Umar i Dani Sancho sobre la pel·lícula 'Viatge al país dels blancs', on Umar explica el seu viatge des de Ghana a Barcelona

26 juny 2026

Redacció

INTERNACIONAL

Fra Juan Duque: "L'esperança radica en la cooperació del propi ciutadà veneçolà"

La màxima prioritat en aquests moments és el rescat de persones que han quedat entre les runes, amb una desena de milers de desapareguts

26 juny 2026

Redacció