En directe

El Matí a Ràdio Estel

FÓRMULA ESTEL

Gaspart: "Jo no vull a ningú a casa meva que no vulgui estar"

L'empresari hoteler, expresident del Barça i exvicepresident de la Federació Espanyola de Futbol, Joan Gaspart, creu que Ángel María Villar és "innocent", i ha raonat: “Villar és amic…

21 juliol 2017

@BorjaDeMaria

Comparteix
L'empresari hoteler, expresident del Barça i exvicepresident de la Federació Espanyola de FutbolJoan Gaspart, creu que Ángel María Villar és "innocent", i ha raonat: “Villar és amic meu, el tinc per una persona honesta i incapaç de fer coses com les què se l'estan acusant", ha declarat aquest divendres a Ràdio Estel. El president de la RFEF va ingressar aquest dijous a la presó sense fiança. Joan Gaspart, en resposta a les notícies, ha afegit: “No tinc clar que Marcelino Maté serà el president. Villar hauria de renunciar al càrrec". 
Gaspart també s’ha pronunciat sobre el possible fitxatge de Neymar pel PSG: “"Desitjo que Neymar continuï al Barça. L'afició del Barça l'estima, el valora, i els seus companys, la junta directiva, desitja que es quedi. Ara bé, com a aficionat, jo no vull a ningú a casa meva que no vulgui estar".
L'expresident del FC Barcelona ha criticat la indecisió del davanter brasiler: "També li demano al senyor Neymar que valori el que és el Barça. Amb el Barça no es pot jugar: 'Hoy sí, mañana no, pasado mañana no lo sé, me quieren, no me quieren, no me quieren bastante...'". Per això, ha conclòs: "Jo li demanaria al senyor Neymar que no jugui amb l'afició del Barça, i que faci el que ell vol, deixant al marge el que vulgui el seu pare", ha expressat l’empresari a la Fórmula Estel.
Una setmana informativament marcada també per la mort de Miguel Blesa, pel qual Joan Gaspart ha mostrat la seva tristesa i ha criticat els judicis de Telediari. Un curs que a nivell d’Església catalana serà recordat per la creació de cardenal de Joan Josep Omella. Joan Gaspart ha valorat "molt positivament" la seva feina: "Omella té esperit de rector, és molt a prop de la gent, escolta la gent”, i ha aportat: “La diòcesis de Barcelona es mereix tenir un cardenal, com ha tingut sempre. Ara tenim un gran cardenal, un gran sacerdot i un gran home".
Escolta l'entrevista sencera (a partir del minut 8)

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Elena Santiago: “Quan algú trenca el silenci pot canviar-ho tot”

Elena Santiago

Parlem amb Elena Santiago, actriu i autora de 'Nua', el monòleg de la sala Villarroel dirigit per Irina Robles sobre ciberassetjament

10 març 2026

Redacció

ECONOMIA I FINANCES

Els economistes preveuen una escalada de preus mundial si l'estret d'Ormuz es manté bloquejat

Maria Llop, catedràtica d'Economia de la URV, subratlla que un terç de les mercaderies mundials passen per l'estret d'Ormuz

10 març 2026

Redacció

EDUCACIÓ

USTEC refusa l'acord d'Educació i assegura que no resol els problemes de fons

Iolanda Segura, portaveu del sindicat, reitera que cal una aposta ambiciosa de l'escola inclusiva, de baixada de ràtios i d'augment salarial

10 març 2026

Redacció