En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

Albert Lesán conduirà un programa diari a Ràdio Estel

A partir de dilluns 6 de novembre, Albert Lesán presentarà FÓRMULA LESÁN, un magazine amb l'entreteniment com a base principal. Elprograma s'emetrà de dilluns a…

Publicat: 02/11/2017 12:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:30

Comparteix

A partir de dilluns 6 de novembre, Albert Lesán presentarà FÓRMULA LESÁN, un magazine amb l'entreteniment com a base principal. Elprograma s'emetrà de dilluns a divendres de 9:30 a 11 hores. Cada diarepassarem les notícies més destacades a Catalunya i Andorra, i també les méscurioses. El programa fugirà totalment de la política, l'entreteniment il'humor blanc seran la seva base.

Albert Lesán porta 30 anys treballant endiferents mitjans de comunicació radiofònics i televisius.

Lesán va començar presentant i dirigintprogrames de ràdio a Onda Rambla Catalunya.

Va treballar com a reporter i imitador alForça Barça, de TV3. També com a reporter a La parodia nacional (Antena 3) icom a presentador del programa Ya te digo i Quítate la Liga (Onda cero a nivellnacional).

Narrador i imitador al programa ForçaBarça (ràdio) i co presentador als programes La Jungla i Arús en la 100, tambéa nivell nacional

Presentador i director de Ya te digo, aEuropa FM a nivell nacional.

Presentador d'El Rondo a TVE durant 8temporades i que aquesta temporada es torna a emetre a la 2 de TVE.

Co presentador i presentador substitut deJavier Cárdenas a Levántate y Cárdenas a Europa FM, a nivell nacional.

Comentarista a la Teletúlia d'Arucitys.Presentador de Tot Barça, a Barça TV i presentador de La Ronda a Canal Català. 

En aquest nou programa, Fórmula Lesan, trobarem moltes seccions, com aquestes: Tertúlia esportiva: aprofitant queLesán és també el presentador del programa El Rondo, a TVE, cada dias'analitzarà l'actualitat esportiva amb les millors firmes del país i ambl'ajuda d'imitadors.

Entrevistes: els personatges mésfamosos seran entrevistats al programa, així com persones amb professionscurioses o coses interessants a explicar.

M'emprenya: secció en la quals'analitzen, en clau d'humor, situacions de la vida quotidiana que ens fanenfadar.

Anàlisi televisiva: s'analitzenles audiències i es repassa el millor de la televisió del dia anterior is'expliquen les novetats de la jornada, també amb ajuda d'imitadors. Aquíaprofitarem l'experiència de l'Albert Lesan com a contertulià habitual de laTeletúlia d'Arucitys.

Trucades telefòniques: seranimportants en el programa. Volem que els nostres oients ens expliquin compreparar la millor truita de patata, quin ha estat el seu viatge mes desastróso quin és el millor llibre que han llegit. Volem donar veu als nostres oients iregalar-los sopars, visites guiades, etc, a canvi de la seva fidelitat.

Cinema, teatre, literatura, sèries... tindran el seuespai al programa.

Bons modals: una professora de protocolens ensenyarà a comportar-nos en una taula. Quin és el nostre pà, el de ladreta o el de l'esquerra? Quants petons se li han de fer al saludar una personade nacionalitat xinesa o francesa? La nostra professora farà que no fallem maien qüestions protocolàries.

Premsa rosa: les notícies del cortambé seran analitzades al programa.

Curiositats diverses: científiques,històriques, del món animal... Cada dia coneixerem aspectes curiosos dediferents disciplines. Sabrem com es va inventar el llapis, però també si Venusva ser algun dia un planeta habitable.

Ciutadà del dia: cada dia una personatriada a l'atzar ens explicarà alguna cosa important que vulgui destacar delseu dia a dia.

Gastronomia saludable: experts ennutrició ens explicaran receptes delicioses i, alhora, saludables.

Truquis: Sergi Sampedro ensexplica 'truquis' de cuina, d'estalvi energètic o com fer be una maleta.

Crònica Biosca: Cèsar Biosca ensexplica les investigacions policials més impressionants de la història catalanai també els 'timos' més freqüents.

'Mercadillo' d'invents: busquem elsinvents i gadgets més curiosos que podem trobar al mercat.

La notícia econòmica del dia: destaquem una notíciarellevant del món de l'economia

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Anna Romeu: "Les PAS hem d'entendre que captar un gest no vol dir que l'entenguem"

La psicòloga, autora de 'La força de la sensibilitat', exposa com conviure en el dia a dia sent una persona altament sensible

29 octubre 2026

Joan Trias, 

MOBILITAT

SOCIETAT

Joan Amorós, enginyer industrial: "El sistema ferroviari és bastant antiquat"

El president de FERRMED exposa que el centre de control d'Atotxa sí que poden saber on són tots els trens, però el maquinista no

29 octubre 2026

Guillem Andrés, 

Mercè Raga, 

ESGLÉSIA

PAPA LLEÓ

El papa Lleó XIV expressa el seu condol per les víctimes de l’accident ferroviari de Toledo

El Pontífex ha confessat que està “vivament afligit en conèixer la dolorosa notícia del tràgic accident ferroviari” que ha causat nombroses víctimes i ferits

29 octubre 2026

Mercè Alonso,