En directe

Matines

SOCIETAT

S'acosta la investidura: Puigdemont, davant l'hora de la veritat

Aquest dimecres, des de Ràdio Estel, preguntem: Puigdemont hauria de tornar a Catalunya per a la investidura? - Sí. És l’única opció, malgrat el risc…

23 gener 2018

@IgnasiMiranda

Comparteix
Aquest dimecres, des de Ràdio Estel, preguntem:
Puigdemont hauria de tornar a Catalunya per a la investidura?
- Sí. És l’única opció, malgrat el risc de ser detingut abans.
- Sí, però només si se li donen garanties d’anar al debat.
- No. Ha d’intentar la investidura a distància o fer un pas al costat.
A les 18.00h en el programa 'El Mirador de l'actualitat', parlarem de la investidura del president de la Generalitat, davant l’hora de la veritat:
- Possibilitats que Carles Puigdemont, proposat com a candidat, defensi el seu programa des de Brussel•les. Viabilitat de l'altra opció, la de presentar-se físicament al Parlament, tenint en compte que el portaria als tribunals.
- El paper d’Esquerra Republicana i la CUP en les negociacions per buscar una sortida a la situació.
- La situació dels diputats electes Oriol Junqueras, Joaquim Forn i Jordi Sánchez, a la presó, i Carles Puigdemont i els consellers destituïts que són a Brussel•les.
- Altres novetats que puguin sortir.

Ens acompanyaran en el col·loqui Joan Morell, militant del PDECat i exalcalde de Pineda de Mar, Jordi López Camps, soci d'Òmnium i exdirector general d'Afers Religiosos, i Mònica Lafuente, membre de l'executiva del PSC.

Més actualitat

ENTREVISTES

TV I SÈRIES

Anna Callís: "A Masterchef has d'estar entregada al joc"

Anna Callís

Entrevistem a Anna Callís, comunicadora i finalista de Masterchef, sobre l'aventura que l’ha portat de les xarxes a la televisió

11 juliol 2025

Redacció

Sense categoria

Plataforma per la Llengua: “Hi ha molta ràbia en l’obra de teatre contra el català. Va ser molt dolorós i desagradable”

La directora de l’entitat, Rut Carandell, valora l’obra de teatre contra el català que va contractar l’Ajuntament de Barcelona durant la presentació de l’informe de l’Observatori de les Discriminacions

11 juliol 2025

SOCIETAT

Ecologistes de Catalunya asseguren que el Departament d'Agricultura menteix en la prevenció de l'incendi a la Segarra

L'entitat deuncia que el Departament va baixar el pla de prevenció a Alfa 2

11 juliol 2025

Redacció