En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

"Fem vídeos amb persones molt solidàries, que, a més, són famoses"

A la 1a hora de la Fórmula Estel hem presentat Chas Car, el cotxe dels famosos contra el càncer. Una iniciativa de tres actors de…

Publicat: 31/01/2018 09:50 Actualitzat: 13/10/2021 20:30

Comparteix
A la 1a hora de la Fórmula Estel hem presentat Chas Car, el cotxe dels famosos contra el càncer. Una iniciativa de tres actors de doblatge, Lara Ullod, Esther Ferreras i Oriol Rafel, per recaptar fons per a Sant Joan de Deu. Carlos Latre, el Mago Pop o Noemí Galera ja hi han pujat. 
Lara Ullod ha explicat el projecte solidari: “Nosaltres som una associació sense ànim de lucre i el que es tracta és fer vídeos amb persones molt solidàries, que, a més, són famoses. Són gags que duren 3-4 minuts, i al penjar-los a Youtube pretenem que amb les visualitzacions hi hagi una monetització i fer la donació a Sant Joan de Déu per la construcció de l’hospital”, un centre d'oncologia infantil de l'hospital Sant Joan de Déu d'Esplugues de Llobregat.
Hem escoltat al programa matinal de RàdioEstel la valoració del politòleg, Guillem Pursals, sobre la decisió del president del Parlament, Roger Torrent, d’ajornar el debat d'investidura: "Ahir es va viure una jornada històrica. Un ple que semblava imminent no es va fer. El fet de posposar-se va provocar una espècie de crisi de comunicació a tots els partits”, i ha afegit: “L’ANC perd qualsevol poder als carrers, inclús, a les xarxes, donant pas als CDR’S. Ahir va ser un dia històric per tot els canvis de rols de poder que va haver-hi”
Us convidem a recuperar també El pensament del dia de Mossén Jaume Aymar, sobre el periodisme de pau, i Aquí hi ha llibres, on hem parlat amb la Llibreria de la Rambla (Tarragona) que celebren 50 anys de vida. 

Recupera l'hora informativa de la Fórmula Estel -

Més actualitat

EDUCACIÓ

50 anys de La Bressola: "La història d'un miracle permanent"

L'escola és la història d'èxit de la immersió lingüística en català a la Catalunya Nord

18 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

CULTURA

DOCUMENTALS

ENTREVISTES

Carles Prats: "La de Montserrat és una comunitat monàstica molt especial"

Carles Prats

Parlem amb el director de documentals Carles Prats sobre 'El temps de Montserrat', una peça que ens permet passar 24 hores amb els monjos

18 setembre 2026

Glòria Romero

Joan Trias

SOCIETAT

Núria Salán: "Si no hi hagués un mercat negre, no es robaria el coure"

La vicepresidenta de la Societat Catalana de Tecnologia destaca que la gran qualitat del coure de la xarxa viària en potencia el seu robatori

18 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga