En directe

Fórmula Estel

CULTURA

L'Escolania de Montserrat visitarà Irlanda per primera vegada

L’Escolania de Montserrat ha realitzat els darrers anysun gran nombre de gires a l’estranger que l’han portat a cantar a llocs comRússia, els Estats Units…

27 març 2018

Redacció

Comparteix

L’Escolania de Montserrat ha realitzat els darrers anysun gran nombre de gires a l’estranger que l’han portat a cantar a llocs comRússia, els Estats Units o la Xina. Aquestes gires, que van començar l’any 2004amb la visita a Puerto Rico i Mayagüez, demostren el gran reconeixementinternacional de l’Escolania, que veu com cada vegada són més els països que volengaudir de la seva música. No és estrany per tant que els països on els escolansencara no han actuat s’interessin a invitar-los, i precisament aquest és el casd’Irlanda, el darrer a convidar els escolans a actuar al seu país.

Irlanda se sumarà d’aquesta manera a la llarga llista depaïsos on ha cantat L’Escolania de Montserrat, que ja ha anunciat en uncomunicat que hi viatjarà durant quatre dies, del 16 al 20 d’abril. La visita constaràde dos concerts a les ciutats de Dublín i Limerick, a part d’una ruta culturala altres ciutats irlandeses.  

La primera actuació tindrà lloc el dimarts 17 d’abril al’església dels Redemptoristes de Limerick, a les 20h. Aquell mateix matí, elsnois de l’Escolania i els seus acompanyants seran rebuts oficialment perl’alcalde de Limerick, Stephen Keary. A Dublín, l’Escolania serà acollida perles famílies dels nois del Cor Palestrina, amb qui tindrà un intercanvi musicalque culminarà en un concert conjunt a la Procatedral dijous 19 d’abril, a les20h.

Elviatge ha estat possible gràcies a la col·laboració entre l’ambaixada d’Espanyaa Irlanda, l’arquebisbat de Dublín, l’abadia benedictina de Glenstal i l’asglésiadels Pares Redemptoristes de Limerick, i el patrocini de les empreses Abertis,Grífols i Riu Hotels, que estan presents a Irlanda.

 

 

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

David Serrano i Ángela Cervantes: "Trobo a faltar que s’aposti per una comèdia més adulta”

El director i l'actriu presenten 'Lapönia', una pel·lícula per riure i reflexionar sobre la nostra pròpia cultura i el que la fonamenta

27 març 2026

Redacció

RÀDIO ESTEL

RELIGIÓ

Ràdio Estel ofereix una cobertura especial per Setmana Santa

Ràdio Estel retransmet en directe les diverses litúrgies i actes de pietat de la commemoració cristiana de la passió de Crist

27 març 2026

Redacció

SOCIETAT

'Ve, torna i viu': La campanya per frenar els accidents de trànsit

L’Associació STOP Accidents llança aquesta campanya davant la previsió de gran mobilitat d'aquesta Setmana Santa

27 març 2026

Redacció