En directe

Fórmula Estel

ESGLÉSIA CATALUNYA

L'església d'Algerri, a la Noguera, tanca les portes pel mal estat de conservació

Un informe recentdel Departament de Cultura ha alertat que les esquerdes de l’interior i l’exteriorde l’església d’Algerri, a la Noguera, podrien ser un risc, i…

23 abril 2018

Redacció

Comparteix

Un informe recentdel Departament de Cultura ha alertat que les esquerdes de l’interior i l’exteriorde l’església d’Algerri, a la Noguera, podrien ser un risc, i que per tant ésnecessària una actuació urgent. Per aquest motiu, el Bisbat de Lleida ja haanunciat que tancarà les portes del temple durant dues setmanes, durant lesquals es faran les obres de restauració.

L’actuació per sanejarles esquerdes es farà tant a la façana com a l’interior, fet que eleva encaramés els costos de les obres. És per això que els treballs interiors elsfinançarà el bisbat, però per a les obres de la façana serà necessari l’ajut deles administracions, tal com ha explicat Víctor Espinosa, secretari general delbisbat de Lleida: “Sempre hi ha alguns temples on donada la patologia que decop i volta apareix, resulta gairebé impossible atendre-la per una sola comunitat,i és necessària l’ajuda de les administracions”.

Durant les feinesde sanejament, la comunitat ja ha anunciat que facilitarà el local social d’Algerrials feligresos de la parròquia perquè s’hi pugui celebrar la missa dominical, mentreno finalitzin les obres a l’església.  

 

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Debat: com està el món cultural?

Quin és l'estat de la cultura catalana?

Parlem amb diverses personalitats del món cultural català per conèixer els principals reptes que haurà d’afrontar aquesta temporada.

8 setembre 2025

Redacció

ACTUALITAT

INTERNACIONAL

"Estem determinats a arribar a la franja de Gaza"

Embarcacions de la flotilla de Gaza

Jordi Coronas, regidor d'ERC i membre d'una de les embarcacions de la flotilla, reclama accions als governs

8 setembre 2025

Redacció

RÀDIO ESTEL

Ràdio Estel reforça l’informatiu matinal i manté l’aposta pel seguiment de la litúrgia amb una dedicació especial a l’Any Gaudí 

Ràdio Estel comença la temporada el 8 de setembre amb una nova graella, dissenyada per a acompanyar els oients des de primera hora del matí

3 setembre 2025

Redacció