Aquesta setmana hem conegut que El Celler de Can Roca ostenta el títol de 2n millor restaurant del món d’una llista de 50, entre els que també hi son el restaurant Disfrutar de Barcelona (18) o el Tickets d’Albert Adrià (32).
Joan Roca, xef i copropietari de El Celler, de Girona, ha valorat el reconeixement a Fórmula Estel: "Contents sobretot perquè fa molt de temps que estem en aquest podi d'aquesta llista internacional tant exigent, portem 8 anys entre els tres primers, en el podi, i 10 en els cinc primers. Això demostra perseverància, tenacitat, treball, compromís, amb la feina que anem fent". Més endavant en l’entrevista, el xef ha recordat: “Fa 10 anys que estem a dalt, però quan no estiguem, seguirem treballant amb la mateixa tenacitat”.
Nou president del PP
També hem analitzat les candidatures dels (i les) que s’han presentat per intentar guanyar les primeres primaries en la història del Partit Popular, amb Pep Martí, periodista de Nació Digital: “Aquest partit de la previsibilitat viu avui una absoluta incertesa i possible fractura”.
La immigració és actualitat i portada de Catalunya Cristiana
Com cada dijous ens ha visitat Carme Munté, cap de redacció de Catalunya Cristiana, per parlar-nos d'un setmanari molt d'actualitat: Migracions i humanitat.
Més actualitat
Barcelona
ENTREVISTES
Meritxell i Antoni Falgueras, pregoners de la Mercè 2026: "Volem donar veu als botiguers i botigueres de tota la vida"

Parlem amb Meritxell i Antoni Falgueras, els propietaris del centenari Celler Gelida de Sants, que enguany faran el pregó de la Mercè
24 juliol 2026
Glòria Romero, 
Mercè Raga, 


