En directe

El Matí a Ràdio Estel

RÀDIO ESTEL

Toni Comín: "Absolutament lamentable, indigne, i fals"

Hem obert el programa especial d’A Primera Hora sobre el primer aniversari de l'1 d'octubre amb tres testimonis: Joan, de l’Escola Mare Nostrum d’Horta, la seva…

1 octubre 2018

@BorjaDeMaria

Comparteix
Hem obert el programa especial d’A Primera Hora sobre el primer aniversari de l'1 d'octubre amb tres testimonis: Joan, de l’Escola Mare Nostrum d’Horta, la seva filla, Sònia, i Carol, de l’Escola Verd de Girona. En Joan ha narrat:
“L'1 d'octubre el vaig veure terrorífic, com crec que la majoria de gent. Han passat 365 dies i a casa cada dia el recordem. Jo el recordo com una vulneració dels nostres drets fonamentals: feixisme, dictadura, violència, anti-democràcia, anti-catalanisme…”.
També hem entrevistat l’ex-conseller de Salut, Toni Comín, i l’impulsor Som Alternativa, Albano Dante-Fachín.
Comín ha respost al comentari de Santi Vila, que va dir que els seus excompanys de Govern no son presos politics, que no li molesten els llaços grocs però sí que embruten el carrer: “Absolutament lamentable, indigne, i li rebatria de manera serena i amb molta contundència. Ambdues coses són falses”.
Dante-Fachín ha contestat a la pregunta que A Primera Hora ha fet a tothom: I ara què? “El repte que tenim per davant és entendre la profunditat del què va passar el dia 1 i el dia 3”, ha declarat Fachín.

Pots escoltar l'especial A Primera Hora


Foto: Ajuntament de Vilanova i la Geltrú

Més actualitat

RELIGIÓ

Pare Bernat Juliol: "La devoció per Montserrat està estesa per tot el món"

El portaveu de la comunitat de Montserrat destaca la rellevància de la Mare de Déu a Catalunya i la vivència per la patrona

27 abril 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Víctor Arbelo: “Si tinc dubtes és que estic en el camí correcte”

Víctor Arbelo

Parlem amb l'actor, cantant i compositor Víctor Arbelo sobre el seu tercer disc 'Com un laberint', que fusiona pop, rock i matisos de R&B

24 abril 2026

Redacció

EDUCACIÓ

USTEC planta cara al pla d'Educació: "La resposta mai no pot ser posar figures punitives als centres educatius"

Iolanda Segura reprova que el pla pilot de desplegar Mossos d'Esquadra als centres educatius va en contra d'una transformació positiva dels conflictes

24 abril 2026

Redacció