L’equip de Plusvàlua i Plusvàlua Dones, dirigits per Mireia del Pozo, ja han començat a Ràdio Estel la seva 9a temporada i la 3a temporada respectivament.
Cada dijous a les 20h, Quim Esteban us espera per analitzar l’economia des d’un punt de vista social i de valors, envoltat de col·laboradors de primer nivell i amb el suport de l’Obra Social la Caixa. El programa ha obtingut el reconeixement de programa de gran qualitat. La novetat d’aquesta temporada és que mensualment es presentarà l’agenda del Palau Macaya de Barcelona amb el seu director Josep Ollé.
I cada dijous a les 9 del matí, RàdioEstel us ofereix Plusvàlua Dones, que amb aquesta ja porta 3 temporades en antena.
Més actualitat
Sense categoria
Plataforma per la Llengua: “Hi ha molta ràbia en l’obra de teatre contra el català. Va ser molt dolorós i desagradable”

La directora de l’entitat, Rut Carandell, valora l’obra de teatre contra el català que va contractar l’Ajuntament de Barcelona durant la presentació de l’informe de l’Observatori de les Discriminacions
11 juliol 2025