En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

“El dia que CatComú no s'assembli a la societat no tindrà sentit”

Aquest dijous, a A Primera Hora de Ràdio Estel hem estat amb Joan Josep Nuet, diputat de En Comú Podem, i membre de la plataforma…

25 octubre 2018

@OscarLlena

Comparteix
Aquest dijous, a A Primera Hora de Ràdio Estel hem estat amb Joan Josep Nuet, diputat de En Comú Podem, i membre de la plataforma Sobiranistes.
El diputat ha definit en primer lloc la nova plataforma política Sobiranistes: "El concepte de sobirania per nosaltres no només va lligat al tema nacional i al futur de Catalunya (...) Va lligat a altres projectes de país". Ha afegit que: “És un espai molt més gran que Catalunya En Comú, ho volem vehiculitzar”
D’altra banda, Nuet ha destacat el canvi de rumb dels sobiranistes: "El sector sobiranista no és tant preponderant com quan Domènech era secretari general. És un toc d'atenció perquè Els Comuns no s'ha d'allunyar del sobiranisme". El polític ha afegit que: “Hem sortit nosaltres per, d'alguna forma poder-ho dir. Fins ara no se'ns ha escoltat internament i per això hem hagut de fer un pas públic”.

Joan Josep Nuet, també ha destacat la pluralitat de Sobiranistes, i ha afirmat que el federalisme i independentisme són compatibles.“El dia que Catalunya en Comú no s'assembli a la societat catalana no tindrà sentit”, ha afegit.
Finalment, Nuet ha parlat de la necessitat d'un referèndum pactat: “Hi ha molta gent que creu que l’1 d’octubre no va ser un referèndum, i altres que no van anar ni a votar. Necessitem una fita majoritària en què el 80% de la societat participi”.
Per acabar l' A Primera Hora, Catalunya Cristiana ha presentat el nou número del setmanari, hem recuperat la notícia de les immatriculacions de l’Església de Barcelona i hem començat la secció d’Aniversari Hipercor amb  Carme Planàs.

Pots tornar a escoltar l'A Primera Hora

Més actualitat

Sense categoria

Georgina Dalmau: "Animo a la gent a què es tregui el prejudici de la novel·la juvenil"

L'autora publica 'Els Rebels d’Antígona', una novel·la juvenil en què ens endinsa en una societat col·lapsada per la dependència de la tecnologia

17 març 2026

Redacció

HABITATGE

SOCIETAT

Docents 080: La plataforma que aborda la crisi de l'habitatge des de l'escola

La plataforma ha creat una guia per saber com actuar en cas que un alumne es trobi en una situació vulnerable d'habitatge

17 març 2026

Redacció

POLÍTICA

Guillem Pursals, politòleg: "Estem davant d'una normalització de l'extrema dreta"

El politoleg destaca com Vox ha aconseguit guanyar vots a les eleccions de Castella i Lleó

16 març 2026

Redacció