En directe

Completes

RÀDIO ESTEL

"Coses com el Canòlich fan falta a l’Església per atreure els joves"

Avui divendres comença el Festival de Música Canòlich a Andorra i hem parlat, al programa A Primera Hora, amb el Delegat de joventut del bisbat…

16 novembre 2018

@BorjaDeMaria

Comparteix
Avui divendres comença el Festival de Música Canòlich a Andorra i hem parlat, al programa A Primera Hora, amb el Delegat de joventut del bisbat d’Urgell i un dels organitzadors de Canòlich Music, Lluis Plana:
“És un festival de música cristiana pensat sobretot per adolescents i joves on combinem música amb valors cristians, testimonis, reflexió, diàleg. Està obert a tots els joves que vulguin passar-ho bé. És un moment de descobrir Jesús, afirmar la fe que ja tinguis. És tot això i més coses”.
Preguntat per Joan Trias, Plana ha destacat la importància de la música per seduir als joves. “Estem convençuts que el Canòlich és una de les coses que li fa falta a  l’Església per atreure els joves. Escoltant les respostes del Sínode, la música és un element imprescindible en aquest moment per comunicar-se amb els joves”. El responsable de joves del Bisbat d’Urgell també creu que el futur del Canòlich ha de passar per una organització interdiocesana amb implicació d’institucions religioses.
També de 8 a 9 del matí...
El govern espanyol haurà de tornar als consumidors de gas els 18 milions d'euros que es van carregar a la factura pel manteniment del magatzem submarí de gas Castor durant els anys 2014 i 2015. Hem parlat d'aquesta notícia amb el geòleg i sismòleg, Luigi Contento. I els divendres ens visita Daniel Ruiz Trillo per aprendre català amb Truc Curt.

Pots escoltar A Primera Hora

Foto: Canòlich

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Elena Santiago: “Quan algú trenca el silenci pot canviar-ho tot”

Elena Santiago

Parlem amb Elena Santiago, actriu i autora de 'Nua', el monòleg de la sala Villarroel dirigit per Irina Robles sobre ciberassetjament

10 març 2026

Redacció

ECONOMIA I FINANCES

Els economistes preveuen una escalada de preus mundial si l'estret d'Ormuz es manté bloquejat

Maria Llop, catedràtica d'Economia de la URV, subratlla que un terç de les mercaderies mundials passen per l'estret d'Ormuz

10 març 2026

Redacció

EDUCACIÓ

USTEC refusa l'acord d'Educació i assegura que no resol els problemes de fons

Iolanda Segura, portaveu del sindicat, reitera que cal una aposta ambiciosa de l'escola inclusiva, de baixada de ràtios i d'augment salarial

10 març 2026

Redacció