En directe

Matines

ARQUEBISBAT DE BARCELONA

La Sagrada Família obre les portes per compartir l’esperit de Nadal

Pertal de compartir l’esperit de Nadal amb la ciutadania, durant els dissabtes idiumenges del 6 de desembre al 5 de gener la basílica de la…

Publicat: 10/12/2018 00:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:29 per Redacció

Comparteix

Pertal de compartir l’esperit de Nadal amb la ciutadania, durant els dissabtes idiumenges del 6 de desembre al 5 de gener la basílica de la Sagrada Famíliaobrirà les seves portes per oferir tallers i activitats per a tots els públics.

D’entretotes les activitats, que es poden consultar a la pàgina web de la SagradaFamília (sagradafamilia.org) en destaca el Taller de Nadal, una visita guiadaque mostrarà els detalls de la façana del Naixement de la basílica als nens inenes de 6 a 12 anys i als seus acompanyants. Després de la visita, els infantspodran participar en un taller de manualitats, on aprendran a elaborar unpessebre de pelfa.

D’altrabanda, com cada any tots els que ho vulguin també podran gaudir del jatradicional concert de Nadal, que aquest any es farà el 15 de desembre i aniràa càrrec de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida, elCor de Cambra de l’Auditori Enric Granados de Lleida, el Cor de Cambra de laDiputació de Girona i l’Escolania de Blauets de Mallorca del santuari de Lluc.

Il·luminació de la façanadel Naixement

Seguintamb la tradició dels darrers anys, els dies 21, 22 i 23 de desembre s’il·luminaràla façana del Naixement i es farà un repàs dels diferents grups escultòrics a travésd’una locució musicada. Aquesta proposta, feta per explicar als ciutadans lesescenes de l’arribada del fill de Déu i la seva simbologia, començarà a les 19.30hi durarà fins a les 21h.  

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Nuria Mencía: "S'ha de parlar de la mort sense por"

Núria Mencía

Parlem amb l'actriu Nuria Mencía sobre 'La última noche con mi hermano', una tragicomèdia escrita i dirigida per Alfredo Sanzol

23 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Joel Joan: "Als catalans ens debilita molt voler caure bé a tothom"

Joel Joan

Parlem amb Joel Joan sobre 'Bons i Dolents', la seva última comèdia dirigida per Nelson Valente al Teatre Condal de Barcelona

22 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

ACCIÓ SOCIAL

Juanjo Ortega: "La soledat no desitjada es pot prevenir"

Juanjo Ortega

Parlem amb Juanjo Ortega, director de l’Obra Social Sant Joan de Déu, sobre la Setmana contra la Soledat No Desitjada

22 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias,