En directe

Fórmula Estel

MEDI AMBIENT

SOCIETAT

UGT aposta per suspendre temporalment l’impost sobre hidrocarburs per fer front a l’escalada de preus

Segons el secretari general d’UGT a Espanya, Josep Maria Álvarez, Catalunya no ha treballat correctament el camí perquè SEAT decideixi instal·lar la fàbrica de bateries a Martorell

24 març 2022

Redacció

Comparteix

La invasió de Rússia a Ucraïna ha canviat el panorama econòmic del país de manera substancial. A finals de l’any 2021, s’havia d’entrar en una etapa de recuperació econòmica, en gran part per l’arribada dels fons europeus. Però, finalment, no ha estat així i el cert és que el preu de l’energia i els carburants continuen pels núvols. En una entrevista al programa 'El Matí de Ràdio Estel', el secretari general d’UGT a Espanya, Josep Maria Álvarez, aposta perquè se suspengui, de manera temporal, l’impost sobre hidrocarburs per fer front a l’escalada de preus. Segons Álvarez, “el fet de suspendre temporalment aquest impost, tindria repercussions sobre la recaptació de l’Estat però, en tot cas, tal i com estan els preus, la compensació de més ingressos de l’IVA faria que no s’alteressin els ingressos pel que fa als impostos generals de l’estat.”

"El fet de suspendre temporalment l'impost sobre hidrocarburs tindria repercussions sobre la recaptació de l'Estat però, en tot cas, tal i com estan els preus, la compensació de més ingressos de l'IVA faria que no s'alteressin els ingressos pel que fa als impostos generals de l'estat."

Sobre el fet que Seat hagi decidit instal·lar la seva fàbrica de bateries a Sagunt, a València, i no a Martorell, l’exsecretari general d’UGT a Catalunya considera que el Govern de la Generalitat no ha posat entre les seves prioritats aquesta infraestructura i ha arribat tard en la decisió. Álvarez ha celebrat l’arribada del cotxe elèctric a Martorell i ha exposat que cal trobar la manera perquè el fet de necessitar menys mà d’obra afecti el menys possible. 

Entrevista al secretari general d’UGT a Espanya, Josep Maria Álvarez

0:00 / 0:00

Més actualitat

Sense categoria

Joan Carreras: "Si ens preguntem si tenim temps sempre estem amb l'angoixa de si no en tenim"

Joan Carreras

Entrevista als actos Marta Marco i Joan Carreras.

7 maig 2025

POLÍTICA

Sense categoria

SOCIETAT

Aina Vidal: "Estic convençuda que tothom parla amb Puigdemont"

Aina Vidal

La portaveu dels comuns al Congrés ho ha manifestat a El Matí a Ràdio Estel, l’endemà que Junts hagi dit que no donarà suport a la reducció de la jornada laboral

7 maig 2025

Redacció

ACTUALITAT

RELIGIÓ

VATICÀ

Daniel Arasa: "Etiquetar els cardenals en conservadors o progressistes és injust"

Vaticà

Entrevista al degà de la Facultat de comunicació de la Universitat de la Santa Creu a Roma, Daniel Arasa

7 maig 2025