En directe

Sense distància

POLÍTICA

"VOX només busca fer espectacle i denigrar les institucions amb la moció de censura"

El diputat del PSC José Zaragoza creu que l'abstenció del PP a la moció contra Pedro Sánchez posa "en evidència" que Feijóo "no descarta governar amb VOX"

21 març 2023

Redacció

Comparteix

Aquest matí al Congrés dels Diputats, es debat la moció de censura que ha presentat VOX, amb Ramon Tamames com a candidat. En una entrevista a Ràdio Estel, José Zaragoza, coordinador dels diputats del PSC al Congres, assegura que "VOX només busca fer espectacle i denigrar les institucions amb la moció de censura".

José Zaragoza, en el Congreso.
José Zaragoza, coordinador dels diputats del PSC al Congrés dels Diputats | EFE (Fernando Villar)

El Partit Popular s'abstindrà en aquesta moció de censura. Segons Zaragoza, "l'abstenció del PP l'únic que fa és posar en evidència que no descarta governar amb VOX". També afegeix que "Santiago Abascal i Alberto Núñez Feijóo tenen els mateixos patrocinadors, però tenen una forma diferent de fer política". En aquest sentit, José Zaragoza ha detallat que, amb l'abstenció, "el que fa Feijóo és apartar-se perquè no es vegi clarament que la seva alternativa de govern passa per fer Santiago Abascal vicepresident".

El coordinador dels diputats del PSC al Congrés creu que "la dreta vol muntar escàndols perquè no es vegi què està passant al país. Les dades reals van contra la dreta i per això necessiten fer espectacle". José Zaragoza ha conclòs que "per a Tamames, aquesta moció de censura és una oportunitat perquè tothom li doni atenció i sortir a la televisió".

"El que fa Feijóo amb l'abstenció és apartar-se perquè no es vegi clarament que la seva alternativa de govern passa per fer Santiago Abascal vicepresident"

Entrevista a José Zaragoza, coordinador dels diputats del PSC al Congrés

0:00 / 0:00

Més actualitat

HABITATGE

Confederació Sindical d’Habitatge: "Vivim en un sistema en què és impossible tenir un sostre digne"

Marta Espriu, portaveu de l'entitat, alerta que la negativa a l'escut social pot reactivar el procés de desnonament a 13.000 famílies catalanes

27 febrer 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Guillamino: "No li demanem tant a l'art"

Guillamino

Parlem amb el músic Guillamino sobre 'Erra & Bé', el seu setè disc després de set anys d'absència del món musical

27 febrer 2026

Redacció

SOCIETAT

Lluc Salellas: "Les ciutats catalanes viuen un creixement sobtat de persones sense llar"

L'alcalde de Girona destaca el discurs constructiu que han mantingut les entitats socials davant de l'agressió a una persona sense llar

27 febrer 2026

Redacció