En directe

Cocodril Club

POLÍTICA

"VOX només busca fer espectacle i denigrar les institucions amb la moció de censura"

El diputat del PSC José Zaragoza creu que l'abstenció del PP a la moció contra Pedro Sánchez posa "en evidència" que Feijóo "no descarta governar amb VOX"

Publicat: 21/03/2023 10:44 Actualitzat: 21/03/2023 10:48 per Redacció

Comparteix

Aquest matí al Congrés dels Diputats, es debat la moció de censura que ha presentat VOX, amb Ramon Tamames com a candidat. En una entrevista a Ràdio Estel, José Zaragoza, coordinador dels diputats del PSC al Congres, assegura que "VOX només busca fer espectacle i denigrar les institucions amb la moció de censura".

José Zaragoza, en el Congreso.
José Zaragoza, coordinador dels diputats del PSC al Congrés dels Diputats | EFE (Fernando Villar)

El Partit Popular s'abstindrà en aquesta moció de censura. Segons Zaragoza, "l'abstenció del PP l'únic que fa és posar en evidència que no descarta governar amb VOX". També afegeix que "Santiago Abascal i Alberto Núñez Feijóo tenen els mateixos patrocinadors, però tenen una forma diferent de fer política". En aquest sentit, José Zaragoza ha detallat que, amb l'abstenció, "el que fa Feijóo és apartar-se perquè no es vegi clarament que la seva alternativa de govern passa per fer Santiago Abascal vicepresident".

El coordinador dels diputats del PSC al Congrés creu que "la dreta vol muntar escàndols perquè no es vegi què està passant al país. Les dades reals van contra la dreta i per això necessiten fer espectacle". José Zaragoza ha conclòs que "per a Tamames, aquesta moció de censura és una oportunitat perquè tothom li doni atenció i sortir a la televisió".

"El que fa Feijóo amb l'abstenció és apartar-se perquè no es vegi clarament que la seva alternativa de govern passa per fer Santiago Abascal vicepresident"

Entrevista a José Zaragoza, coordinador dels diputats del PSC al Congrés

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

Jordi Vilà, geòleg: "Els esvorancs han sigut una mala coincidència"

El geòleg subratlla que els estudis són molt complets, encara que diu que en obres d'aquestes magnituds mai existeix el risc zero

24 juliol 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

SOCIETAT

Peret Reyes: "Hi ha grups que van amb l'etiqueta de rumba, però allò no és rumba"

El cantant destaca la rumba de carrer dels gitanos i el do especial que tenen per aquest gènere

24 juliol 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

Barcelona

ENTREVISTES

Meritxell i Antoni Falgueras, pregoners de la Mercè 2026: "Volem donar veu als botiguers i botigueres de tota la vida"

Meritxell i Antoni Falgueras, pregoners de la Mercè 2026

Parlem amb Meritxell i Antoni Falgueras, els propietaris del centenari Celler Gelida de Sants, que enguany faran el pregó de la Mercè

24 juliol 2026

Glòria Romero

Mercè Raga