En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

Sense categoria

Lluís Soler: "No soc un gran assidu del teatre"

L'actor forma part del repartiment de 'The Party', una obra que defineix com una "tragicomèdia de la vida quotidiana"

20 setembre 2023

Comparteix

The Party, l’adaptació teatral de la pel·lícula de Sally Potter, arriba al Teatre Poliorama de la mà de Sergi Belbel i que Lluís Soler, un dels seus protagonistes, definex com una "tragicomèdia de la vida quotidiana" i que ens convida a veure dos cops: "si la veus per segona vegada, l'interpretes d'una altra manera".

Lluís Soler, sobre 'The Party': "Si la veus per segona vegada, l'interpretes d'una altra manera"

Amb l'actor, repassem alguns dels seus papers més mítics, com el de Tomàs, el violador de la sèrie El cor de la ciutat, i ens confessa que no és dels grans assidus del teatre.

The Party és una comèdia que inaugura la nova temporada del teatre i que, a banda de l'actor, també compta amb Queralt Casasayas, Jordi Díaz, Biel Duran, Àngels Gonyalons, Montse Guallar i Marta Ribera en el repartiment.

Lluís Soler: "No soc un gran assidu del teatre"

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Dàmaris Gelabert: "La música és el llenguatge de les emocions"

Dàmaris Gelabert

Parlem amb la cantant Dàmaris Gelabert sobre el seu nou disc 'Créixer cantant' i el llibre 'Les Vocals' amb text d'Eulàlia Canal i il·lustracions de Sebastià Serra

30 abril 2026

Redacció

SOCIETAT

Papalaye, portaveu de Top Manta: "Som davant d'una situació complicada i ens hem de fer forts"

Top Manta estén les curses antiracistes per una desena de municipis amb el lema 'No sobren migrants, sobren racistes'.

30 abril 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Brugués Mitjans: "Hem perdut la capacitat d'esforçar-nos"

Brugués Mitjans

Parlem amb l'advocada i escriptora Brugués Mitjans sobre la seva tercera novel·la 'Els hereus de la cobdícia', editada per RBA

29 abril 2026

Redacció