En directe

Sense distància

AUDIOS

ESPORTS

Joan Monfort: "Estava banyant la meva filla quan m'adono que tinc la fotografia al davant"

El fotògraf recorda com va fer la mítica fotografia entre els dos jugadors de futbol

Publicat: 10/07/2024 17:51 Actualitzat: 18/01/2026 21:46 per Redacció

Comparteix
Leo Messi banya el nadó Lamine Yamal
Fotografia feta per Joan Monfort

El fotògraf Joan Monfort, responsable de la fotografia on es veu com Leo Messi banya el nadó Lamine Yamal i que s'ha convertit en viral 17 anys després de fer-la, ha explicat que el dia abans de fer la fotografia li va estar donant moltes voltes perquè no tenia molt clar com fer-la. Un fet quotidià, però, li va donar la clau: "Jo estava banyant a la meva filla, donant-li voltes a la idea i de cop m'adono que tinc la fotografia al davant". Així que l'endemà es va endur la banyera i l'aneguet de la seva filla i va crear l'escena que 15 anys recull la il·lusió pels que veuen en Lamine Yamal un relleu digne del millor jugador de tots els temps.

En una entrevista al programa Fabricació pròpia de Ràdio Estel, Monfort assegura que no recordava haver-la fet fins que un company del diari Sport li va preguntar ara fa uns dies si era seva. I és que aquesta imatge on es veu com Leo Messi banya el nadó Lamine Yamal era per un calendari solidari del diari Sport i UNICEF.

Escolta tota la història de la imatge viral de Leo Messi banyant al nadó Lamine Yamal

0:00 / 0:00

Més actualitat

SANITAT

"Si posem fàrmacs que disminueixen la gana, podem generar estats de malnutrició"

Els nutricionistes alerten de l'ús de medicaments injectables per aprimar-se

15 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Toni Casares: "El que s'ha de fer és culturalitzar la política"

Toni Casares

Parlem amb Toni Casares, director d'escena, dramaturg i director de la Sala Beckett, sobre la temporada 26-27 i el desè aniversari al Poblenou

15 setembre 2026

Glòria Romero

Joan Trias

EDUCACIÓ

Encara no has fet servir el val escolar? Així el pots activar i bescanviar abans que acabi el termini

Les famílies amb fills a primària i secundària tenen fins al 30 de novembre per utilitzar els 60 euros d'ajut per a material escolar, distribuït en dos vals

15 setembre 2026

Generalitat de Catalunya