En directe

Fórmula Estel

ACCIÓ SOCIAL

Ràdio Estel i Catalunya Cristiana, beneficiàries de la segona convocatòria del Fons d'Acció Social de la Sagrada Família

Ràdio Estel i Catalunya Cristiana reforcen així el seu projecte d’acompanyament social amb el suport de la Sagrada Família.

18 març 2025

Redacció

Comparteix

El projecte “Ràdio Estel i Catalunya Cristiana acompanyen la gent gran” ha estat seleccionat com un dels beneficiaris de la segona convocatòria del Fons d’Acció Social de la Sagrada Família.

Aquest projecte inclou diverses iniciatives que tant Ràdio Estel com Catalunya Cristiana ja tenen en marxa envers aquest col·lectiu. Per exemple, l’acompanyament integral a través de la ràdio, del setmanari i dels mitjans digitals; l’accés a la informació i als recursos per a col·lectius vulnerables, i l’emissió d’espais de reflexió que ajudin a la inclusió social. També la promoció de continguts compromesos amb els valors de la solidaritat, el diàleg i el respecte. Es fa mitjançant programes de ràdio, articles i entrevistes que donen veu a realitats sovint invisibilitzades.

Ràdio Estel i Catalunya Cristiana reforcen així el seu projecte d’acompanyament social amb el suport de la Sagrada Família. Catalunya Cristiana, amb 45 anys d’història, i Ràdio Estel, amb 30, es mantenen fidels al seu compromís de ser un referent en l’acompanyament i la informació de qualitat. D'aquesta manera, els dos mitjans contribueixen a una societat més cohesionada i solidària.

Ràdio Estel i Catalunya Cristiana, entre els 94 projectes seleccionats

Entre la resta de projectes seleccionats destaquen, l’acció comunitària intercultural per a la cohesió social del barri de la Sagrada Família de l’Espai Ambiental. També la Fundació Gresol Projecte Home per al servei d’atenció integral a les dones amb addiccions.

En aquesta segona convocatòria la Sagrada Família ha destinat un total de 3,3 milions d’euros per finançar els 94 projectes seleccionats. Respecte la primera edició són gairebé el doble.

El Fons d’Acció Social de la Sagrada Família neix amb la voluntat de servei a les persones i col·lectius més vulnerables de l’arxidiòcesi de Barcelona.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Júlia Colom: "Les plataformes digitals no ajuden a entendre la profunditat d'un disc"

Parlem amb la cantautora mallorquina Júlia Colom sobre el seu segon disc, 'Paradís', un viatge que ens obre la porta al seu món ple de matisos

6 febrer 2026

Redacció

JUSTÍCIA

POLÍTICA

La sentència del TJUE: "És una victòria de Puigdemont però no és clar que pugui canviar l'estatus jurídic"

El Catedràtic Joan Lluís Pérez Francesch considera que la sentència del TJUE pot tenir una influència moral sobre els jutges

6 febrer 2026

Redacció

ACCIÓ SOCIAL

Mireia Angerri, Mans Unides: "La fam és la punta de l'iceberg de la pobresa"

Mans Unides engega aquest diumenge la seva campanya anual amb el lema "Declara la guerra a la fam"

6 febrer 2026

Redacció