En directe

Cocodril Club

ARQUEBISBAT DE BARCELONA

Sense categoria

Òscar Martí, nou director de Ràdio Estel

Martí compaginarà la direcció de Ràdio Estel amb la direcció del setmanari d’informació cultural i religiosa, Catalunya Cristiana.

26 març 2025

Redacció

Comparteix

El patronat de la Fundació Missatge Humà i Cristià, que presideix l’arquebisbe de Barcelona, el cardenal Joan Josep Omella, ha nomenat el periodista Òscar Martí Navarro com a nou director de Ràdio Estel. Martí substitueix Toni Hervás a la direcció de l'emissora, propietat de la fundació, entitat vinculada a l'Arquebisbat de Barcelona. El periodista sabadellenc compaginarà aquesta nova responsabilitat amb la direcció del setmanari d’informació cultural i religiosa, Catalunya Cristiana, càrrec que ocupa des del 2023.

Martí: "Ràdio Estel té una identitat pròpia que cal impulsar"

En declaracions a Ràdio Estel, Martí ha agraït la confiança del patronat de la Fundació Missatge Humà i Cristià. El periodista entoma aquesta nova responsabilitat amb "el compromís de potenciar una emissora cristiana amb més de 30 anys de trajectòria". "Ràdio Estel té una identitat pròpia que cal impulsar", ha emfatitzat el nou director de l'emissora.

Òscar Martí Navarro és llicenciat en Periodisme per Blanquerna – Universitat Ramon Llull (1999). Nascut a Barcelona el 23 de juny del 1977, es va llicenciar en Ciències de la Comunicació, en l’especialitat de Periodisme, a Blanquerna – URL (1999), on l’any 2015 també va cursar estudis universitaris d’especialització en Comunicació Institucional i Religió. També té diferents titulacions en comunicació digital a la Universitat Pontifícia de la Santa Creu i a la Universitat Politècnica de Catalunya. En els darrers vint anys, ha treballat en l’àrea de Comunicació Institucional a empreses del sector tecnològic i al departament de Comunicació de La Salle Campus Barcelona – URL. Des de fa 10 anys treballa com a periodista a l’Oficina de Comunicació i Relacions Institucionals de l’Arquebisbat de Barcelona.

Ràdio Estel i Catalunya Cristiana són dos mitjans de comunicació social, propietat de la Fundació Missatge Humà i Cristià, entitat vinculada a l’Arquebisbat de Barcelona. Ràdio Estel va començar a emetre el 1994 a Barcelona i actualment té dotze freqüències que cobreixen Catalunya i Andorra.

Més actualitat

PAPA LLEÓ

La intel·ligència artificial, epicentre de la primera encíclica de Lleó XIV

El Pontífex ha posat damunt la taula la necessitat de regular la intel·ligència artificial per no substituir l'ésser huma

15 maig 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Roc Bernadí: "El teatre públic ha de donar més oportunitats amb càstings oberts"

Roc Bernadí

Parlem amb l'actor Roc Bernadí sobre 'Abraça’m fins que m’adormi', una peça teatral escrita per Cesc Colomina a la Sala Beckett fins el 24 de maig

15 maig 2026

Redacció

MOBILITAT

SOCIETAT

David Pujol, l'usuari de Rodalies que reclama més de 9.000 € pels retards

El jove estudiant retreu que el servei continua fallant i no es proporciona informació als usuaris

15 maig 2026

Redacció