En directe

Fórmula Estel

POLÍTICA

SOCIETAT

La CUP exposa els seus dubtes sobre la comissió d'investigació de la DGAIA

Entrevista a Pilar Castillejo, diputada de la CUP al Parlament de Catalunya

22 maig 2025

Redacció

Comparteix
Govern

La CUP assenyala, en relació a la gestió de la DGAIA, que "cap comissió d'investigació liderada per aquells que s'han d'investigar a ells mateixos, difícilment farà net". Així s'ha expressat la diputada dels cupaires al Parlament de Catalunya, Pilar Castillejo, en una entrevista a El Matí a Ràdio Estel, sobre la comissió amb la participació del PSC, ERC i Comuns. Alhora, ha assegurat que reclamaran que "hi hagi un enfortiment del sector públic i millores salarials als professionals".

Per altra banda, ha exigit que es tanqui qualsevol comercialització amb Israel i ha criticat la postura de Junts de voler prohibir el vel islàmic a les escoles.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Pilar Castillejo, diputada de la CUP

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Els Pirates: “El teatre ha de generar empatia”

Ricard Farré i Laura Pau de la companyia Els Pirates

Parlem amb els actors Ricard Farré i Laura Pau de la companyia Els Pirates sobre 'L’Estiueig', una versió de 'La villeggiatura'

11 febrer 2026

Redacció

EDUCACIÓ

Els mestres surten al carrer: "A l'escola, el mestre ha de fer de tot"

Els mestres i el personal educatiu reclamen més recursos i una millora de les condicions laborals

11 febrer 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Companyia La Tremenda: "Hi ha molt de talent al país i no el veiem"

la Lu Martín i la Queralt Sánchez de La Tremenda

Parlem amb les actrius Lu Martín i Queralt Sánchez de la companyia La Tremenda sobre 'L'arquitecte prohibit', una obra sobre el llegat d'Antoni Gaudí

10 febrer 2026

Redacció