En directe

La Missa de cada dia

INTERNACIONAL

"L'Iran està en una situació d'escac, totes les solucions són dolentes"

L'expert en Pròxim Orient, Ricard González, creu que l'Iran difícilment rebrà l'ajuda de la Xina i Rússia com a aliats

23 juny 2025

Redacció

Comparteix
Iran

L'Iran ha entrat de ple en la guerra del Pròxim Orient. L'expert Ricard González, però, considera que el país "està en una situació d'escac, totes les solucions són dolentes". En una entrevista a El Matí a Ràdio Estel, a més, considera que difícilment rebrà l'ajuda de la Xina i Rússia com a aliats. D'aquesta manera, apunta que el conflicte pot portar a una situació de guerra civil amb diferents tipus de milícies.

Per altra banda, González explica que l'Iran ha de decidir si accepta una rendició de posar fi al programa nuclear o treballar per construir la bomba atòmica. D'aquesta manera, exposa que "Trump ha fet l'aposta que l'Iran es rendirà, però si no passa se li pot girar en contra".

Recupera l'entrevista

Entrevista a Ricard González

0:00 / 0:00

Més actualitat

ENTREVISTES

Joan Chamorro: "La música aporta molt educacionalment als nens"

Joan Chamorro

El director de la Sant Andreu Jazz Band reprova la manca de suport institucional

23 juny 2025

Redacció

SOCIETAT

Els consells per a una revetlla de Sant Joan segura

Sant Joan

Conèixer la categoria del petard, l'edat d'ús i la distància de seguretat són els principals consells

23 juny 2025

Redacció

MOBILITAT

Ester Capella (ERC) exigeix al Govern estatal que "es posi les piles" per complir l'acord del finançament singular

Ester Capella

La diputada al Parlament avisa que per aconseguir nous acords, el Govern estatal ha de complir primer amb els que ja estan pactats

20 juny 2025

Redacció