En directe

Fórmula Estel

SOCIETAT

CGT mantindrà les mobilitzacions si no es prenen mesures per millorar les condicions del personal de neteja

CGT manifesta que s'han d'anar adaptant els horaris al canvi climàtic i apunta que la reducció de la jornada laboral en seria una solució

Publicat: 17/07/2025 09:21 Actualitzat: 18/01/2026 21:08 per Redacció

Comparteix
CGT

Familiars i companys de la Montse Aguilar, treballadora de la neteja que va morir aquest mes de juny, s'han manifestat aquest dimecres juntament amb la CGT per reclamar justícia. "Moltes reunions i promeses, però a l'hora de la veritat els companys continuen treballant en una roba que no és adequada i no tenen facilitat d'accés a aigua fresca", exposa el secretari de comunicació de la CGT, Pedro Ortiz. D'aquesta manera, en una entrevista a El Matí a Ràdio Estel, assegura que ja fa anys que pateixen cops de calor.

Així, manifesta que s'han d'adaptar els horaris al canvi climàtic i apunta que la reducció de la jornada laboral en seria una solució. "Al carrer hi ha feines dures que en segons quines hores no es pot treballar", sosté. Ortiz, per tant, reitera que seguiran pressionant a l'empresa responsable i a l'Ajuntament si no es prenen mesures per millorar les condicions del personal de neteja.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Pedro Ortiz

0:00 / 0:00

Més actualitat

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Patricia Melgar: “Volem desterrar de les nostres vides el masclisme” 

La investigadora ha parlat al programa 'La nit és nostra' d'Eduard Buil', sobre la cultura de la violació, les noves formes de violència masclista i la necessitat de conscienciar els joves, en el marc del Fòrum Jove d'aquest divendres.

4 novembre 2026

Redacció, 

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Joan Luna i Jordi Pastor: "El còmic és una bona eina per explicar molts temes complicats"

Joan Luna i Jordi Pastor

Parlem amb Joan Luna i Jordi Pastor, autor i il·lustrador de la novel·la gràfica 'Son cuatro días' publicada per l'editorial Astiberri

4 novembre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

Oriol Francisco, 

INTERNACIONAL

Ernesto Pascual: "En aquest context, el president dels Estats Units no és tan fort com en altres països"

El doctor en relacions internacionals exposa que en aquest final de mandat pot haver-hi vetos mutus entre Trump i els demòcrates a la cambra baixa i el Senat

4 novembre 2026

Guillem Andrés, 

Mercè Raga,