
El Tribunal Suprem ha enviat a judici al Fiscal General de l'Estat, Álvaro García Ortiz, i li ha fixat una fiança de 150.000 € per un presumpte delicte de revelació de secrets de la parella d'Isabel Díaz Ayuso. La magistrada Maria Josep Feliu, membre d’Àgora Judicial, s'ha mostrat sorpresa de la situació. "La seva actuació, a més de no haver-hi cap indici que revelés el missatge, no mereixia ni un expedient", ha expressat en una entrevista a El Matí a Ràdio Estel.
D'aquesta manera, Feliu detalla que, segons les informacions que s'han anat explicant, els missatges "no els va filtrar ell sinó que ja ho estaven filtrats, per tan no era un secret, i l'únic que va fer el fiscal va ser posar una mica d'ordre".
Per altra banda, també considera que la fiança de 150.000 euros és excessiva i, a més, recrimina que el jutge no l'ha justificat.