En directe

Fórmula Estel

JUSTÍCIA

La família d’Helena Jubany confia arribar a judici per tancar el dol

La jutgessa ha de decidir si envia el cas a judici després d'obtenir noves proves

25 setembre 2025

Redacció

Comparteix
Jutjats de Sabadell

El cas d'Helena Jubany ha agafat una nova dimensió en descobrir-se noves proves d'ADN. Ara, la jutgessa de Sabadell ha reobert el cas i ha de decidir si arriba a judici. A més, això permet que no hi hagi perill de prescripció del cas. Joan Jubany, germà de l'Helena, exposa que aquestes proves calia donar-li el valor forense que han obtingut. "Les proves d'ADN ja són un altre nivell i ubiquen sense dubte a una persona a l'escenari del crim", relata a El Matí a Ràdio Estel. La persona investigada és Ana Echaguibel, qui ja ho va estar fa uns anys.

La família està "esperançada" que puguin tancar el dol esperant saber què li va passar. "Ens agradaria que el judici fos aviat, però sabem els temps de la justícia" manifesta. Tot el camí judicial de tants anys, però, no ha sigut gens fàcil. "És un procés molt llarg que se'ns està fent etern i de muntanya russa", exposa Jubany.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Joan Jubany

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

LECOCQ: “No busco tancar ferides, sinó tornar-les a obrir”

Enric Mont Lecocq

Parlem amb el músic Enric Mont Lecocq sobre el seu nou disc 'Sucre', publicat sota el segell Satélite K i i amb col·laboracions destacades

26 maig 2026

Redacció

SOCIETAT

La Fundació Josep Carreras, salvavides del Manel davant la crisi d'habitatge

La Fundació ha ajudat al pacient a trobar una llar temporal a causa del trasllat de la seva dona i cuidadora

22 maig 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Obeses: "Els paradigmes són per trencar-se i per confrontar-s'hi"

Obeses

Parlem amb Arnau Tordera i Jaume Coll, membres del grup Obeses, sobre 'Diàstole', el segon volum que completa 'l’Ai al Cor', el seu sisè disc

22 maig 2026

Redacció