En directe

Fórmula Estel

SOCIETAT

Pilarín Bayés torna a dibuixar a ple rendiment

La il·lustradora ha reprès l'activitat després que li immobilitzessin el braç a causa d'una caiguda

23 gener 2026

Comparteix

Després d'unes setmanes d'inactivitat, Pilarín Bayés torna a poder dibuixar a ple rendiment. La il·lustradora va caure amb un bassal i li van haver de mobilitzar el braç. "Em costava molt amb la ma esquerra, podia colorir, però no gaire", explica la dibuixant. A més, exposa que no sabia estar aturada.

En declaracions a El Matí a Ràdio Estel comenta que des de fa una setmana ha dibuixat pràcticament un llibre. "És el que més em diverteix al món", assegura.

Recupera les entrevistes

Entrevista a Pilarín Bayés

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Josep Julien i Moha Amazian: "Ningú es mou per fer el mal"

Actuació Bonobo 2.0

Parlem amb el director i dramaturg Josep Julien i l’actor Moha Amazian sobre 'Bonobo 2.0', la versió renovada de 'Bonobo' de la Sala Fènix

23 gener 2026

Redacció

EDUCACIÓ

Els mestres surten al carrer per reclamar millores salarials i poder de decisió dels claustres

El sindicat USTEC assegura que els mestres han perdut un 25% de poder adquisitiu en els darrers 15 anys

23 gener 2026

Redacció

SOCIETAT

Manel Villalante, enginyer: "El risc del tren és 100 vegades menor que anar en cotxe"

L'expert sosté que el diàleg i el coneixement és la manera de guanyar confiança en un sistema "totalment necessari"

23 gener 2026

Redacció