En directe

Cocodril Club

POLÍTICA

Esperança Camps: "A poc a poc s'està descrivint la imatge d'un president que no hi era"

La periodista de Vilaweb exposa com la jutgessa de Catarroja està tancant el cercle de la gestió de la dana sobre Mazón

2 febrer 2026

Redacció

Comparteix

La gestió de la dana segueix als jutjats i amb tots els ulls posats sobre Carlos Mazón. La jutgessa de Catarroja ha anat tancant el cercle sobre l'expresident de la Generalitat valenciana, fent declarar l'exconsellera Maribel Vilaplana o el seu cap de Gabinet, José Manuel Cuenca. Esperança Camps, cap de redacció de Vilaweb, valora que "a poc a poc s'està descrivint la imatge d'un president que no hi era".

En declaracions a El Matí a Ràdio Estel, la periodista reprova que "les víctimes demanen justícia i reparació, i ja saben que no vindrà de la política". A més, Mazón continua com a diputat i, per tant, continua com a aforat i no ha declarat. Camps també lamenta que Mazón "té una mena de retir daurat a Alacant".

Aquest dilluns Alberto Núñez Feijóo compareix al Congrés, tot i que Camps no té grans perspectives que desvetlli noves informacions. Per altra banda, la seva declaració pot tenir més lectures en clau espanyola que valenciana.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Esperança Camps

0:00 / 0:00

Més actualitat

ENTREVISTES

ESPORTS

Joan Solé: "La gent que es desplaça, viu pel Barça"

El periodista, comunicador i impulsor de Cultura de Grada, Joan Solé acaba de publicar el llibre 'El Barça, la nostra vida'

2 febrer 2026

Redacció

AMB LLUM PRÒPIA

Ràdio Estel recupera l'històric espai 'Amb llum pròpia' de Joan Armengol

Descobrirem la vessant més humana i social dels protagonistes més rellevants del panorama català amb Eduard Buil

2 febrer 2026

Redacció

SOCIETAT

Desallotjats del B9 segueixen malvivint al carrer: "Els inconvenients i necessitats no cobertes es van multiplicant"

Carles Sagués, portaveu de Badalona Acull, lamenta el sensellarisme incrustat que viu la ciutat

30 gener 2026

Redacció