En directe

Cocodril Club

ENTREVISTES

Francesc Torralba: "Necessitem bastir un constructe sobre l'esperança que tingui legitimitat"

El filòsof, teòleg i pensador de referència, acaba de guanyar el Premi Josep Pla amb 'Anatomia de l’esperança'.

10 febrer 2026

Redacció

Comparteix

Francesc Torralba, filòsof, teòleg i pensador de referència, acaba de guanyar el Premi Josep Pla amb 'Anatomia de l’esperança'. Un llibre que, a través de la filosofia, la literatura i l’experiència humana, reflexiona sobre una pregunta essencial: com trobar sentit i esperança en una societat marcada pel cansament, l’individualisme i la deshumanització. N'hem parlat amb l'autor a El Matí a Ràdio Estel.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Francesc Torralba

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Companyia La Tremenda: "Hi ha molt de talent al país i no el veiem"

la Lu Martín i la Queralt Sánchez de La Tremenda

Parlem amb les actrius Lu Martín i Queralt Sánchez de la companyia La Tremenda sobre 'L'arquitecte prohibit', una obra sobre el llegat d'Antoni Gaudí

10 febrer 2026

Redacció

RELIGIÓ

Jesús Ruiz denuncia la situació del poble aka a la República Centreafricana: “Més de la meitat dels infants no van a l’escola”

El missioner combonià alerta de les humiliacions que pateixen els pigmeus akas i destaca la importància del diàleg interreligiós en un context de gran fragilitat

10 febrer 2026

Redacció

RÀDIO ESTEL

Ràdio Estel reforça l’informatiu matinal i renova la seva App

A partir d’aquest dilluns 9 de febrer Ràdio Estel fa canvis a la seva programació matinal i renova l'aplicació

9 febrer 2026

Redacció