En directe

El Matí a Ràdio Estel

SOCIETAT

Eric del Arco: "En un món de missatges negatius, Sant Jordi ens diu que encara ens estimem"

El president del Gremi de Llibreters pronostica un bon Sant Jordi, tot i que en el dia d'avui no vol fixar-se en les xifres

23 abril 2026

Redacció

Comparteix

Sant Jordi torna a omplir els carrers de tot Catalunya amb parades de roses i llibres. Eric del Arco, president del Gremi de Llibreters, pronostica un bon Sant Jordi, tot i que en el dia d'avui no vol fixar-se en les xifres. "No és el moment de dir si farem un rècord, la previsió és que vagi molt bé i de números en parlem la setmana que ve", exposa.

D'altra banda, en declaracions a El Matí a Ràdio Estel, destaca que és un dia per compartir cada vegada amb més gent. "En aquest món de missatges negatius, Sant Jordi ens diu que encara ens estimem", ressalta.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Eric del Arco

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

La Flama del Canigó: símbol d'unió dels Països Catalans

El folklorista Amadeu Carbó destaca els fets més singulars de la festa de Sant Joan

23 juny 2026

Redacció

ENTREVISTES

SOCIETAT

Jordi Faulí: "La Sagrada Família és el mateix projecte de Gaudí, enriquit i millorat per l'art i les tecnologies de cada moment"

L'arquitecte director de la Sagrada Família desgrana les obres i les perspectives de futur del temple de Gaudí

22 juny 2026

Redacció

ENTREVISTES

SOCIETAT

Famílies d'acollida: "L'adaptació no és fàcil, però és un procés meravellós"

A Catalunya hi ha prop de 260 infants menors de 6 anys, pendents d’acollida, 115 dels quals tenen menys de 2 anys

19 juny 2026

Redacció