
Era el 2019 quan Ousman Umar publicava el llibre 'Viatge al país dels blancs'. En aquesta obra explicava el seu llarg viatge de cinc anys des de Fiaso, al cor de Ghana, fins a Barcelona. Aquell mateix any, Ousman va passar pels micròfons de Ràdio Estel per compartir la duresa d'aquest recorregut. També ens va parlar de l'acollida que va rebre per part de la Montse i el seu marit, així com del seu procés de formació. Va estudiar Relacions Públiques i Màrqueting i, més endavant, va cursar el màster en Gestió i Direcció d'ONG d'ESADE. Posteriorment, va fundar la seva pròpia organització, NASCO Feeding Minds. Amb el seu sou i la feina de l'ONG, ha aconseguit finançar desenes de projectes educatius a Ghana. Ara, aquesta història arriba als cinemes convertida en pel·lícula. El film s'estrena avui i està dirigit per Dani Sancho, amb guió de Guillem Clua. El repartiment inclou Ousman Umar, Víctor Say, Emma Vilarasau, Jordi Bosch, David Climent i Edgar Moreno, entre d'altres. Per parlar de tot plegat, avui ens visiten als estudis de Ràdio Estel el director del film, Dani Sancho, i el protagonista de la història, Ousman Umar.



