Segons les dades de l'últim EGM (Estudi General de Mitjans), fet públic aquest dimecres, 27 de juny del 2018, RàdioEstel té 16.000 oients diaris, 4.000 més que en l'última enquesta d'audiències publicada el mes de març. Augmenta també el nombre de persones que tenen la nostra emissora com una de les seves preferides: de 34.000 hem passat a 37.000 oients.
Per comarques, el Barcelónes és la que té més oients, seguida del Pla de l'Estany, Vallès Occidental, Vallès Oriental, Baix Llobregat, Alt Camp i Baix Camp.
Gràcies a tots vostés pel seu suport.
Més actualitat
SANITAT
SOCIETAT
"Els metges de la sanitat concertada catalana treballen 200 hores anuals més que els d'altres comunitats"

Metges de Catalunya reprova que són els únics treballadors de l'Estat que es veuen obligats a fer jornades d'atenció a la ciutadania de 24 hores continuades
14 gener 2026
Redacció, 


