En directe

Vespres

AUDIOS

50 anys de l'assassinat de Luis Carrero Blanco

Qui era aquell home que exercia el càrrec de president del govern espanyol i havia estat nomenat pel dictador Francisco Franco?

20 desembre 2023

Redacció

Comparteix

El 20 de desembre de 2023 fa 50 anys d'un fet que va canviar la història d'Espanya: l'assassinat de Luis Carrero Blanco en un carrer de Madrid.

Una bomba reivindicada pel grup terrorista ETA llançava pels aires el cotxe de l'almirall Luis Carrero Blanco, a qui el Francisco Franco havia nomenat president del govern espanyol. Qui és aquesta figura tan propera al dictador? Què va significar la seva mort?

T'HO EXPLICA PAU MASSIP EN AQUEST REPORTATGE!

Reportatge: 50 anys de l'assassinat de Luis Carrero Blanco

0:00 / 0:00

Més actualitat

MOBILITAT

SOCIETAT

Dignitat a les vies reprova l'estat de la xarxa ferroviària: "Estem abandonats i tirats a les vies"

La portaveu de la plataforma, Anna Gómez, sosté que s'han de revisar totes les estacions i infraestructures

21 gener 2026

Redacció

ENTREVISTES

LLIBRES

Sergi Ramis: "Hi ha relíquies que, si fossin a Roma, tindrien cua"

Sergi Ramis

Parlem amb el periodista i escriptor Sergi Ramis sobre el seu darrer llibre 'El camí dels ossos', un recull de moltes de les relíquies que hi ha a Catalunya

21 gener 2026

Redacció

ECONOMIA I FINANCES

POLÍTICA

Núria Bosch, economista: "El nou model de finançament no canvia l'estructura de l'actual"

La catedràtica d’Economia Pública de la Universitat de Barcelona considera que l'acord queda lluny d'un concert econòmic per a Catalunya

21 gener 2026

Redacció