En directe

Cocodril Club

AUDIOS

50 anys de l'assassinat de Luis Carrero Blanco

Qui era aquell home que exercia el càrrec de president del govern espanyol i havia estat nomenat pel dictador Francisco Franco?

20 desembre 2023

Redacció

Comparteix

El 20 de desembre de 2023 fa 50 anys d'un fet que va canviar la història d'Espanya: l'assassinat de Luis Carrero Blanco en un carrer de Madrid.

Una bomba reivindicada pel grup terrorista ETA llançava pels aires el cotxe de l'almirall Luis Carrero Blanco, a qui el Francisco Franco havia nomenat president del govern espanyol. Qui és aquesta figura tan propera al dictador? Què va significar la seva mort?

T'HO EXPLICA PAU MASSIP EN AQUEST REPORTATGE!

Reportatge: 50 anys de l'assassinat de Luis Carrero Blanco

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Júlia Bonjoch i Arnau Puig: "No trobar feina al teatre genera problemes de salut mental"

La Truita

Parlem amb els intèrprets Júlia Bonjoch i Arnau Puig sobre 'La Truita', la darrera estrena teatral al Teatre Poliorama dirigida per Ferran Utzet

10 juliol 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Los Swingin' Calaveras: "Les plataformes de streaming són una arma de doble fil"

Alberto Noel de Los Swingin' Calaveras

Parlem amb Alberto Noel, veu i guitarra del grup The Swingin’ Calaveras, sobre el seu projecte i el seu disc 'Pasen i Vean'

9 juliol 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Àngels Gonyalons i Marc Rosich: "Res no és tan fort com la imaginació, com el llenç en blanc"

Àngels Gonyalons i Marc Rosich

Parlem amb l'actriu Àngels Gonyalons i el director i dramaturg Marc Rosich sobre 'El Retrat De Dorian Gray', ara mateix al Teatre Romea

8 juliol 2026

Redacció