En directe

La Missa de cada dia

AUDIOS

50 anys de l'assassinat de Luis Carrero Blanco

Qui era aquell home que exercia el càrrec de president del govern espanyol i havia estat nomenat pel dictador Francisco Franco?

20 desembre 2023

Redacció

Comparteix

El 20 de desembre de 2023 fa 50 anys d'un fet que va canviar la història d'Espanya: l'assassinat de Luis Carrero Blanco en un carrer de Madrid.

Una bomba reivindicada pel grup terrorista ETA llançava pels aires el cotxe de l'almirall Luis Carrero Blanco, a qui el Francisco Franco havia nomenat president del govern espanyol. Qui és aquesta figura tan propera al dictador? Què va significar la seva mort?

T'HO EXPLICA PAU MASSIP EN AQUEST REPORTATGE!

Reportatge: 50 anys de l'assassinat de Luis Carrero Blanco

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Esther López i Ramon Pardina: "Hi ha molts moments de passar-ho malament al teatre"

Esther López i Ramon Pardina son l'actriu i director de 'Desaparellats', una comèdia de ciència-ficció

12 desembre 2025

Redacció

SOCIETAT

Jordi Amat: “El mite del 92 s’ha estirat com un xiclet i es va trencar”

Jordi Amat

Parlem amb l'escriptor Jordi Amat sobre el seu nou llibre 'Les batalles de Barcelona', un retrat viu de la ciutat a través dels seus enfrontaments ideològics

12 desembre 2025

Redacció

SOCIETAT

El pessebre: tradició, identitat i història

Lleida acull la Biennal del Pessebre Català amb una mostra variada de la tradició nadalenca

12 desembre 2025

Redacció