L’equip de Plusvàlua i Plusvàlua Dones, dirigits per Mireia del Pozo, ja han començat a Ràdio Estel la seva 9a temporada i la 3a temporada respectivament.
Cada dijous a les 20h, Quim Esteban us espera per analitzar l’economia des d’un punt de vista social i de valors, envoltat de col·laboradors de primer nivell i amb el suport de l’Obra Social la Caixa. El programa ha obtingut el reconeixement de programa de gran qualitat. La novetat d’aquesta temporada és que mensualment es presentarà l’agenda del Palau Macaya de Barcelona amb el seu director Josep Ollé.
I cada dijous a les 9 del matí, RàdioEstel us ofereix Plusvàlua Dones, que amb aquesta ja porta 3 temporades en antena.
Més actualitat
SEGURETAT DIGITAL
SOCIETAT
Bruno Pérez Juncá: «Som molt vulnerables davant la dependència tecnològica de la societat»

El divulgador en ciberseguretat alerta que els atacs als sistemes de refrigeració dels supermercats europeus evidencien la importància de mantenir els dispositius actualitzats i reforçar la protecció de les xarxes.
3 novembre 2026
Redacció, 
CULTURA
ENTREVISTES
MÚSICA
Lali BeGood: "Tots els festivals haurien de tenir proposta familiar"

Parlem amb la cantautora de kindie rock Lali BeGood sobre el seu nou àlbum 'Quan ningú ens mira' on també participen les seves filles
3 novembre 2026
Glòria Romero, 
Joan Trias, 
Oriol Francisco, 

