En directe

Cocodril Club

SOLIDARITAT

Acte cívic en solidaritat amb les víctimes de la persecució religiosa

Toti que la persecució religiosa pugui semblar una cosa del passat, la realitatens diu que dels 196 estats del món, en més de 23 encara…

Publicat: 15/01/2019 00:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:29 per Redacció

Comparteix

Toti que la persecució religiosa pugui semblar una cosa del passat, la realitatens diu que dels 196 estats del món, en més de 23 encara hi ha gent que pateixdiscriminació i persecució a causa de les seves creences religioses. Països comEgipte, on molts cristians són perseguits, o la Xina, on cada any esdestrueixen temples protestants i catòlics, són un exemple d’aquesta realitat desconegudaper alguns.

Pertal de sensibilitzar la societat i denunciar la situació de discriminació que viuentots els que defensen la llibertat religiosa arreu del món, quatre entitatsdefensores dels drets humans han organitzat un acte cívic a Barcelona ensolidaritat amb els cristians perseguits i amb altres víctimes per les sevescreences. L’acte tindrà lloc el proper dissabte 19 de gener a les 12.00 a Arcde Triomf, i comptarà amb la participació de l’economista i anterior presidentde Justícia i Pau, Arcadi Oliveres.

Lesquatre entitats organitzadores d’aquest esdeveniment són: el Centre ecumènic deCatalunya, Justícia i Pau, PAX Romana, i ACAT (l’Acció dels Cristians per l’Abolicióde la Tortura).

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Jumon Erra, Pol Sanuy i Assun Planas: "Si volem que la indústria del musical a casa nostra begui també de les nostres històries, s’ha de fer des de la base"

Jumon Erra, Pol Sanuy i Assun Planas

Parlem amb Jumon Erra, Pol Sanuy i Assun Planas sobre 'Un refugi al sol', un musical de creació pròpia que és un cant a la llibertat

14 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

PAPA LLEÓ

Pronòstic favorable per al papa Lleó XIV després de l’operació de pulmó

El Papa Lleó XIV (VATICAN MEDIA)

El pneumòleg Miquel Ferrer destaca que el tumor s’ha pogut extirpar completament, tot i que caldrà esperar els resultats definitius

14 octubre 2026

Glòria Romero, 

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Hèctor Claramunt i Mònica Pérez: "No cal anar a deprimir-se sempre al cinema"

Hèctor Claramunt

Parlem amb el director i guionista Hèctor Claramunt i l'actriu Mònica Pérez sobre 'Escape Room 2', la seqüela de l'èxit teatral fet pel·lícula

13 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias,