En directe

Tot sardana

RÀDIO ESTEL

"Agafen estàndards i els passen pel seu sedaç trencador"

Entre el 7 i el 24 de març, la Nova Jazz Cava, el Centre Cultural Terrassa, algunes places públiques i el Pícnic Jazz al Parc…

2 març 2018

@BorjaDeMaria

Comparteix
Entre el 7 i el 24 de març, la Nova Jazz Cava, el Centre Cultural Terrassa, algunes places públiques i el Pícnic Jazz al Parc de Vallparadís, acolliran prop de trenta actuacions on s’entrecreuarà l’art del duo del jazz europeu, l’escena nord-americana més avançada i algunes per les catalanes. És la 37a edició del Festival de Jazz Terrassa.
Susanna Carmona, coordinadora del Festival de Jazz Terrassa, ha explicat a la 1a hora de la Fórmula Estel els concerts més interessants: “Debuta aquest tàndem francés: dos músics molt consagrats a França: Émile Parisien & Vicent Peirani. Agafen estàndards i els passen pel seu sedaç trencador, i anant amunt i avall amb la improvització”. Carmona també ha recomenat el Duo Nosferatu amb els pianistes Albert Bover i Marco Mezquida.
Ràdio Estel us convida al 37 Jazz Terrassa Festival. Entre tots els participants sortejarem 1 entrada doble per a cadascun dels concerts (excepte pel dia 8 que són 2) 
Carles Puigdemont renuncia
Xavier Torrens,  professor  de ciència política de la Universitat de Barcelona i sociòleg, ha fet El Comentari de l’Actualitat: “És la solució de Finlàndia (...) El president de la República exerceix política internacional i representa el país, i el primer ministre dirigeix totes i cadascuna de les polítiques públiques”.
+ Fórmula Estel
Avui hem obert la Fórmula Estel amb El pensament de Jordi Casado, coach, sobre el silenci: “Abraça el teu silenci, i escoltaràs molt millor” i amb aquesta mítica cançó:
 
A més, a Un món sense fronteres, Ignasi Miranda i Àngel Miret han repassat l’acció social i les bones notícies.
Pots escoltar la 1a hora de la Fórmula Estel

Més actualitat

SOCIETAT

La funícula: clau per determinar que el projecte de Xalet de Catllaràs és de Gaudí

Un nou estudi mostra que el reusenc en va ser el dissenyador, però que la construcció va anar a càrrec d'altres arquitectes

20 febrer 2026

Redacció

ENTREVISTES

Miguel Ángel Jordán: "S'ha devaluat el concepte de l'amor"

L'escriptor presenta el seu nou llibre 'Todo lo que Jane Austen me enseñó sobre el amor'

20 febrer 2026

Redacció

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Marc Martínez i Bruna Cusí: "L'empatia és la base de la feina actoral"

Cartell del trailer de Balandrau

Parlem amb Marc Martínez i Bruna Cusí sobre 'Balandrau: Vent Salvatge', el film dirigit per Fernando Trullols sobre la tragèdia del 2000

20 febrer 2026

Redacció