En directe

La nit és nostra

SOCIETAT

L'alcalde de Pineda de Mar, Xavier Amor, sobre l'autobús bolcat a la C-32 amb desenes de ferits: "Temíem el pitjor!" 

En una entrevista a Ràdio Estel, Amor desconeix les causes de per què l’autobús ha bolcat a la C-32 entre Pineda de Mar i Tordera

Publicat: 16/07/2024 11:55 Actualitzat: 18/01/2026 21:46 per Redacció

Comparteix

Un autobús ha bolcat a la C-32 entre Pineda de Mar i Tordera i ha deixat més d’una trentena de ferits. L’alcalde de Pineda de Mar, Xavier Amor, ha descartat que hi hagi cap mort en l’accident. En una entrevista al programa La Caravana de Ràdio Estel, el batlle ha comentat que "no hi ha cap persona morta, tot i les imatges impactants": "Temíem el pitjor!", ha exclamat l’alcalde. L'autobús ha quedat en vertical a la boca d’un túnel.

El batlle ha comentat que encara es desconeixen les causes de l'autobús bolcat a Pineda de Mar. De fet, Mossos d’Esquadra ja ha obert una investigació per esclarir els fets. Dues grues de gran tonatge treballen a la zona per retirar el vehicle i restablir el trànsit.

Una cinquantena de viatjers, almenys 35 ferits

Amor ha explicat que "es tracta d’un autobús que transportava treballadors d’Inditex" i que li consten almenys "35 ferits". En total, a l’autobús hi viatjaven 52 de persones: dos ferits crítics han estat evacuats en helicòpter als hospitals de Vall d’Hebron i Germans Trias i Pujol; un greu i un menys greu han estat traslladats a l’hospital de Blanes, i un altre menys greu ha estat traslladat al CUAP de Mataró.

Els Bombers han rescatat 2 ferits greus de l'autobús bolcat i la resta han sortit pel seu propi peu. Protecció Civil ha activat l’alerta del pla d’emergències Procicat. El SEM ha activat 15 unitats, un equip de psicòlegs i dos helicòpters medicalitzats, els Bombers s’hi han desplaçat amb 24 dotacions, inclosos unitats de rescat del GRAE amb helicòpter, i els Mossos d’Esquadra amb vuit patrulles.

El director del Servei Català de Trànsit, Ramon Lamiel, ha anul·lat els actes que tenia i s’ha dirigit al lloc dels fets. S’ha muntat un centre de comandament a l’antic peatge i els Mossos d’Esquadra estan redirigint tots els vehicles que hi havia atrapats a la zona en contra direcció per treure’ls de l’autopista.

Entrevista amb l'alcalde de Pineda de Mar, Xavier Amor, sobre l'accident d'un autobús a la C-32

0:00 / 0:00

Més actualitat

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Hèctor Claramunt i Mònica Pérez: "No cal anar a deprimir-se sempre al cinema"

Hèctor Claramunt

Parlem amb el director i guionista Hèctor Claramunt i l'actriu Mònica Pérez sobre 'Escape Room 2', la seqüela de l'èxit teatral fet pel·lícula

13 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

ESGLÉSIA MÓN

PAPA LLEÓ

El papa Lleó XIV serà intervingut per extirpar-li un nòdul al pulmó

Davant d’aquest ingrés, s'han cancel·lat totes les audiències del pontífex fins dimarts que ve dia 20 d'octubre

13 octubre 2026

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Àngel Miret: "La majoria de nosaltres som àngels i dimonis alhora"

Àngel Miret

Parlem amb l'advocat Àngel Miret sobre la seva segona novel·la, titulada 'La rebel·lió de l’àngel guardià'

9 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias,