En directe

Cocodril Club

POLÍTICA

Alícia Romero: "No pot ser que el Govern de la Generalitat exigeixi un diàleg amb el d'Espanya, però que no el vulgui obrir entre catalans quan no tots pensem igual"

Alícia Romero, portaveu dels socialistes al Parlament, ha dit en una entrevista al programa 'El Matí a Ràdio Estel', que "les dues últimes eleccions autonòmiques les van guanyar partits no independentistes. No tothom pensa igual i seria bo que puguem seure i trobar el que ens uneix".

Publicat: 14/01/2022 13:53 Actualitzat: 14/01/2022 13:53 per Redacció

Comparteix

Romero també ha parlat de que "les dues últimes eleccions autonòmiques les van guanyar partits no independentistes. No tothom pensa igual i seria bo que puguem seure i trobar el que ens uneix".

Primer pla d'Alícia Romero, portaveu del PSC-Units, en roda de premsa al Parlament el 10 de desembre del 2021. ACN

Pel que fa a l'ús del català, la portaveu creu que cal "parlar amb experts, professionals i lingüistes per què, amb les dades científiques, puguem avançar en la construcció d'un model que ha de reforçar el català i el castellà".

Sobre els canvis en els mossos, Romero apunta que "el conseller Elena no ha donat cap argument prou sòlid per convèncer perquè ha fet aquest canvi a la cúpula i que responguin a criteris professionals i tècnics".

Entrevista a Alícia Romero, portaveu dels socialistes al Parlament de Catalunya

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

Presons al límit: els funcionaris exposen la massificació als centres penitenciaris

Els funcionaris de presons reiteren que es troben en situació d'inseguretat, a causa de la massificació d'interns i la manca de recursos

14 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

CULTURA

ENTREVISTES

Laura Llaneli i Jérôme Lefaure: "Fa certa vergonya dir que ets artista"

L'artista i el cofundador de HomeSession posen en valor l'art com a eina de coneixement a la societat

10 setembre 2026

Guillem Andrés

Joan Trias

POLÍTICA

El Sindicat majoritari dels Mossos d'Esquadra, sorprès per la dimissió de Trapero

Imma Viudes, portaveu de l'entitat, confia que el relleu doni continuïtat al treball fet en els darrers anys

10 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga