En directe

Sense distància

POLÍTICA

Alícia Romero: "No pot ser que el Govern de la Generalitat exigeixi un diàleg amb el d'Espanya, però que no el vulgui obrir entre catalans quan no tots pensem igual"

Alícia Romero, portaveu dels socialistes al Parlament, ha dit en una entrevista al programa 'El Matí a Ràdio Estel', que "les dues últimes eleccions autonòmiques les van guanyar partits no independentistes. No tothom pensa igual i seria bo que puguem seure i trobar el que ens uneix".

14 gener 2022

Redacció

Comparteix

Romero també ha parlat de que "les dues últimes eleccions autonòmiques les van guanyar partits no independentistes. No tothom pensa igual i seria bo que puguem seure i trobar el que ens uneix".

Primer pla d'Alícia Romero, portaveu del PSC-Units, en roda de premsa al Parlament el 10 de desembre del 2021. ACN

Pel que fa a l'ús del català, la portaveu creu que cal "parlar amb experts, professionals i lingüistes per què, amb les dades científiques, puguem avançar en la construcció d'un model que ha de reforçar el català i el castellà".

Sobre els canvis en els mossos, Romero apunta que "el conseller Elena no ha donat cap argument prou sòlid per convèncer perquè ha fet aquest canvi a la cúpula i que responguin a criteris professionals i tècnics".

Entrevista a Alícia Romero, portaveu dels socialistes al Parlament de Catalunya

0:00 / 0:00

Més actualitat

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Isabel Rocatti, Pep Munné i Miguel Llorens: “«Cowgirl» és un redescobriment del desig de viure”

Isabel Rocatti, Pep Munné i Miguel Llorens a la peli Cowgirl

Parlem amb el codirector Miguel Llorens i els actors Isabel Rocatti i Pep Munné sobre 'Cowgirl', una comèdia romàntica situada al món rural

2 juny 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

El català i la benedicció a la Sagrada Família: "Hi ha coses en què hem pressionat i altres que no depenen tant de nosaltres"

Mossèn Teixidó, delegat de Litúrgia de l’arquebisbat de Barcelona, defensa que durant la celebració hi ha bastants elements en català

2 juny 2026

Redacció

ENTREVISTES

ESGLÉSIA

La música, protagonista en el viatge de Lleó XIV a Catalunya

Carlos Checa, director de la Jove Orquestra Simfònica de Barcelona, dona nous detalls de com serà la música que acompanyarà el viatge de Lleó XIV

2 juny 2026

Redacció