En directe

Fórmula Estel

FÓRMULA ESTEL

"Amb Èxit 21 poden fer sentir la seva veu"

Aquest dimarts 21 de març és el Dia Mundial de la Síndrome de Down. El lema d’enguany diu “La meva veu, la meva comunitat”, i…

20 març 2017

@BorjaDeMaria

Comparteix
Aquest dimarts 21 de març és el Dia Mundial de la Síndrome de Down. El lema d’enguany diu “La meva veu, la meva comunitat”, i té per objectiu donar eines a les persones amb Síndrome de Down perquè puguin expressar-se, ser escoltats i influir en la política i l'acció del govern, per tal que s'integrin plenament en les comunitats.
Èxit 21 és un blog que vol ser el mitjà per excel·lència de comunicació de la Fundació Catalana Síndrome de Down. Un instrument posat a disposició de les persones amb discapacitat intel·lectual per permetre que es facin un lloc en el món dels mitjans de comunicació. 
Aquest dilluns a la Fórmula Estel hem entrevistat a Francesc Ponsa, cap de redacció, que ha explicat l’origen d’aquest blog: “Va néixer el 2011. Va ser una aposta de la directora general de la Fundació Catalana Síndrome de Down, la Katy Trias, per donar resposta a una reivindicació, una necessitat, dels usuaris de la Fundació de poder explicar les coses que els hi passava en el seu dia a dia”.
Francesc Ponsa, cap de redacció d'Èxit 21, ha explicat la valoració dels protagonistes: "Estem a punt d'arribar a les 1000 notícies publicades: tots els redactors/es estan molt contents i satisfets: primer, de poder participar en un projecte col·lectiu, i segon, de poder donar sortida a les seves aspiracions i poder fer sentir la seva veu". 
El projecte Èxit 21 també té la voluntat d’ajudar els mitjans a comunicar correctament totes les informacions que fan referència a la discapacitat intel·lectual. 
Escolta l’entrevista (minut 34)

Més actualitat

ACTUALITAT

SOCIETAT

Els sindicats de presons reclamen augmentar les mesures de seguretat

Centre penitenciari Brians 2

El sindicat CSIF demana un gir radical a la normativa penitenciària

16 setembre 2025

Redacció

Sense categoria

"Illa i Argüello poden representar el diàleg que es busca"

Jesús Avenzuela, director general de la Fundació Pau VI

El president de la Generalitat i el de la Conferència Episcopal Espanyola participaran cara a cara aquest dimecres en una jornada de debat

15 setembre 2025

Redacció

CULTURA

LLIBRES

Montse Barderi: "Aquest llibre és un acte de llibertat"

Montse Barderi a l'estudi de Ràdio Estel

Parlem amb la filòsofa, escriptora i periodista cultural Montse Barderi sobre la seva darrera novel·la 'El mar, que brilla i riu'

15 setembre 2025

Redacció