En directe

El rosari

FÓRMULA ESTEL

"Amb Internet pots estar 24h sent assetjada"

El ciberassetjament és una forma de bullyng que es produeix a la xarxes socials, a través d'Internet. És una de les preocupacions més grans en…

18 abril 2017

@BorjaDeMaria

Comparteix
El ciberassetjament és una forma de bullyng que es produeix a la xarxes socials, a través d'Internet. És una de les preocupacions més grans en l’àmbit escolar dels adolescents ja que generen terribles conseqüències a les víctimes que, en alguns casos, l’han portat fins i tot al suïcidi. 
Davant d’aquest problema social, la companyia Nus Teatre està duent a terme una obra titulada #1000LIKES, una peça de teatre fòrum amb un format innovador que permet la participació del públic, pujant a l’escenari o des del mòbil.
A la Fórmula Estel d’Oriol Casals, la co fundadora de Nus Teatre, Rocío Manzano, ha explicat que el teatre fórum “convida a l’espectador a pujar a l’escenari i canviar una situació injusta. És un assaig per a la vida”.
#1000LIKES mostra el paper fonamental que juguen les TIC en aquest conflicte cada dia més present a la nostra societat. I és que amb Internet “pots estar 24h sent assetjada via xarxes socials, no s’atura quan surts del col·legi”. L’actiu i productora, Rocío Manzano, ha explicat que “La idea és combatir el ciberassetjament des de les mateixes eines on es donen”.
Per a fer aquesta obra de teatre sobre ciberassetjament, Nus Teatre va fer un treball de camp en tres escoles per entendre millors als nadius digitals. És una experiència teatral única, on tothom és important en la història. La durada de l’obra és de 2 hores, i està recomanada a partir de 13 anys. Trobareu més informació a www.nusteatre.org.
Escolta l'entrevista sencera (minut 35)

Més actualitat

SOCIETAT

Dia Mundial de la Infància: "Encara no ens creiem que siguin ciutadans del present"

El responsable de polítiques d’infància d’UNICEF Catalunya, Roger Garcia, reprova que es facin polítiques sense tenir en compte els drets dels infants

20 novembre 2025

Redacció

SOCIETAT

El llegat del règim: "Molta gent està agraïda al franquisme, perquè no es van desfer els organismes de la dictadura"

L'historiador Josep Solé i Sabaté apunta que el règim de Franco va tenir sort gràcies a elements històrics que el van afavorir

20 novembre 2025

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Gemma Ruiz: "El paper de la cultura per reconèixer-te en el món és essencial"

Gemma Ruiz

Parlem amb l’escriptora i periodista cultural Gemma Ruiz sobre el seu darrer llibre 'Una dona de la teva edat'

20 novembre 2025

Redacció