En directe

Missa conventual de Montserrat

CULTURA

Andrea Bocelli cantarà a la Sagrada Família de Barcelona

Un gran espectacle de música i paraula omplirà el 28 de maig la Sagrada Família de Barcelona. Serà el tret de sortida de la gira…

16 maig 2015

Redacció

Comparteix

Un gran espectacle de música i paraula omplirà el 28 de maig la Sagrada Família de Barcelona. Serà el tret de sortida de la gira Il Grande Mistero, que recorrerà en els pròxims mesos vuit grans metròpolis d'arreu del món impulsada des del Pontifici Consell per a la  Família. L'objectiu és proclamar, a través de la música, la dansa i l'art l'Evangeli de la Família com a escola d'humanitat per al nostre temps.

Il Grande Mistero compta amb l'actuació estel·lar del tenor italià Andrea Bocelli, conegut internacionalment pel seu talent i al mateix temps pel seu compromís a favor de la família cristiana. Acompanyat per l'Orquestra Simfònica del Vallès i la Coral Polifònica de Puig-reig, Bocelli interpretarà a la Sagrada Família peces de música sacra i profana que canten la bellesa de l'amor entre un home i una dona, de la família i dels molts valors que evoca.   

El projecte anomenat Il Grande Mistero (El Gran Misteri) s'ha presentat avui a Roma amb la presència destacada d'Andrea Bocelli i de l'arquebisbe Vincenzo Paglia, president del Pontifici Consell per a la Família.

També ha participat en la presentació romana d'aquesta iniciativa el cardenal Lluís Martínez Sistach, arquebisbe amfitrió del primer espectacle de la gira. El purpurat ha declarat que és un honor que Barcelona i la Sagrada Família hagin estat escollides per iniciar aquest prestigiós itinerari. "A més de la seva bellesa singular, la Sagrada Família és riquíssima en simbologia bíblica, teològica i litúrgica -ha recordat Martínez Sistach-. La basílica és una manifestació del gran misteri de Déu i de l'home." I ha afegit: "Enmig d'aquesta gran ciutat, en una època en què l'home pretén edificar la seva vida d'esquena a Déu, aquest magnífic temple té un gran significat. És un espai de bellesa, de fe i d'esperança, que convida l'home a l'encontre amb qui és la veritat i la mateixa bellesa."  

 

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Dàmaris Gelabert: "La música és el llenguatge de les emocions"

Dàmaris Gelabert

Parlem amb la cantant Dàmaris Gelabert sobre el seu nou disc 'Créixer cantant' i el llibre 'Les Vocals' amb text d'Eulàlia Canal i il·lustracions de Sebastià Serra

30 abril 2026

Redacció

SOCIETAT

Papalaye, portaveu de Top Manta: "Som davant d'una situació complicada i ens hem de fer forts"

Top Manta estén les curses antiracistes per una desena de municipis amb el lema 'No sobren migrants, sobren racistes'.

30 abril 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Brugués Mitjans: "Hem perdut la capacitat d'esforçar-nos"

Brugués Mitjans

Parlem amb l'advocada i escriptora Brugués Mitjans sobre la seva tercera novel·la 'Els hereus de la cobdícia', editada per RBA

29 abril 2026

Redacció