“Els pallapupes donem optimisme, màgia, llum i frescor en un espai en principi molt trist”, ha explicat aquest divendres la seva directora Angie Rosales, que va fundar l’ONG fa 15 anys i ja porten mig milió de persones visitades.
“Cobrem per la feina que fem, sinó no seria possible totes les hores que li dediquem i la qualitat dels professionals”, especificava Rosales, que ha detallat que els seus ingressos provenen de donacions, ajudes públiques i esdeveniments com el Dia de nassos.
A més d’hospitals, Pallapupas també treballa amb gent gran i persones amb malalties mentals: “Jo vull que això arribi al màxim de persones. La vida en residències, hospitals, és difícil. Si patís una malaltia mental m’agradaria que els Pallapupes vinguessin a visitar-me i extreure un missatge positiu d’això”.
Pots escoltar l’entrevista a l’Angie Rosales (minut 29)
Més actualitat
ESGLÉSIA CATALUNYA
PAPA LLEÓ
RELIGIÓ
L'organització del viatge de Lleó XIV treballa per ampliar l'aforament de la vetlla de pregària

El director de Secretariat de Pastoral amb Joves de l'Arxidiòcesi de Barcelona destaca l'interès que ha despertat l'acte del Pontífex a l'Estadi Lluís Companys
11 maig 2026
Redacció, 


